dinsdag 25 december 2018

DANKBAARHEID

Trump heeft verklaard dat we nu vrij zijn, dat we hebben gewonnen.
Hoe dankbaar kan je wezen....
Ik weet niet hoe lang dit gekkenhuis heeft bestaan, maar ik las dat per jaar 800.000 kinderen werden/worden vermist in de US. Dan zijn er slachtoffers van de rituelen. Daar komen alle oorlogslachtoffer van de wereld bij plus slachtoffers van alle georchestreerde 'milieurampen',  vergiftigingen via voedsel en vaccinaties, big pharmaslachtoffers, abortusslachtoffers (ik heb ook een abortus gehad) en wat ik niet weet.
Dit allemaal naast de mensen die de mind control niet hebben overleefd.

Ik eer ze, ik bedank ze, ik herdenk ze.

Ik las een keer dat we, als we over de aarde lopen, we over onze voorouders lopen. Ja, inmiddels geloof ik dat.

Image result for gratitude