zondag 9 december 2018

Marinier sterft voor 8 minuten, wat hij ziet zal je shockeren (video)

Saturday, December 8, 2018 10:03, Jeffery Pritchett



De aankondiging kon ik verstaan. De man die de getuigenis aflegt niet ondanks z'n engels. Maar het is duidelijk: we leven in een satanische werkelijkheid en hij heeft het met eigen ogen waargenomen tijdens 8 minuten waarin hij dood was. Dus vind ik dat ik het moet plaatsen. red.


De getuigenis die je gaat zien is 100% waar en gebeurde 4 dagen voordat ik afstudeerde aan de Marine MOS school. Ik was zo toegeweid dat ik dit verhaal met je moest delen.

Ik weet dat deze Marine Getuigen waar is. Ik heb ook gezien wat hij in zijn verhaal beschrijft. Hij begint met het inleiden van de fase van waar en waarom dit plaatsvond, op 19 minuten moet je gaan zitten, stop niet met kijken.

Ik garandeer je dat je geschrokken zult zijn van wat er gebeurt, maar ook gezegend door de boodschap. Denk je dat je weet over hemel en hel? Of betwijfel je dat er een Allerhoogste en een ENGEL is?

Ben je ooit in de greep geweest van een 13 ft Nephillim Demon? blijf op de hoogte van deze verbazingwekkende en angstaanjagende ervaring van de donkere duisternis zoals verteld door Marine Stsgt Shawn Weed.

Het verhaal is legitiem en hij vertelt de waarheid, zeer krachtig. Deze test is geen grapje. Je moet het absoluut doorgeven. Ken Jezus. Maak hem je redder en vriend. Loop dagelijks met hem mee. Laat dit niet falen. De gevolgen zijn erger dan men zich kan voorstellen !! The Unleashing


Vertaald door Maria vanuit
https://beforeitsnews.com/v3/paranormal/2018/2537617.html