donderdag 20 december 2018

Nog wat gedachten

Nog wat gedachten over wat ik in de loop der tijd heb begrepen...

De aarde wordt teruggebracht naar haar oorspronkelijke staat, verlost van alle vervuilingen. Wegen, gebouwen, ijzer zullen, misschien geleidelijk, worden verwijderd. We krijgen andere bewoning. Dat zou in 'een oogwenk' gebeuren. Wat mij betreft is 13 dagen als 'oogwenk' wel goedgekeurd. Het gaat om de hele aarde.
De rechtszaken vinden plaats vanaf januari en zijn gesloten. Van mij mogen ze. Ik hoef niet met zoveel vuil geconfronteerd te worden.
Het is Katy Perry gelukt om te vluchten uit de klauwen van de satanisten, uit pure shock van wat het betekent.

TEKEN NIETS!!! Alleen de satanisten hebben handtekeningen nodig met hun valse beloften. Geen liefde is de wet en doe wat je wilt. Wordt de liefde die je bent, net als iedereen.

Je zou eens moeten zien wat er allemaal gebeurt met de tekst als ik type. Haha, maar we zijn er bijna.
Hier gaan we jongens en meisjes, op naar de vijfde dimensie.