zondag 9 december 2018

X22-rapporten met financiële en geopolitieke updates voor 9 december 2018 + bonus [video's]

Ik weet niet wat het betekent om een roze onderbroek te winnen, maar het lijkt mij geen goed nieuws voor de winnaars. Het zit allemaal zo gemeen slim in elkaar. Ik zag hier op de AHfolder zelfs ook de rode of de blauwe pil-vraag in relatie tot iemands naam. Nee, voorlopig geen vriendjes voor mij. Trek de media maar uit elkaar tot het een zichtbaar lichaam is. En daarna vervangen voor waarheids-nieuws. Alles wordt duidelijk en bekend. Geen ontkomen aan. En zo hoort het ook. red.



Ik moest dit beetje als een late dag bonus opnemen. Roze slip-bravo! Bravo! Beëindig de pijnlijke pogingen met humor. Er zijn er zo weinig die deze lamme poging tot amusement zouden waarderen, je zou een idioot moeten zijn om zelfs maar te denken dat het zou vliegen (??). Hollywood heeft duidelijk een krom beeld van de typische Amerikaanse gevoeligheden, zelfs na de verkiezingsuitslag. De entertainers moeten naar CNN kijken omdat ze allemaal in een andere en snel divergerende baan van de rest van ons zijn. Buh-bye!

Volledige tv-ploeg  Pink Slips / roze onderbroek (haha) gegeven na verspreiden vanTrump-Haat.

Trump gebruikt het economische plan van de centrale banken tegen hen - aflevering 1736a

Heimelijke bewegingen achter de schermen, onderzoeken, controlerende bewegingen naar senaat - aflevering 1736b



Door Maria vertaald vanuithttp://www.starshipearththebigpicture.com/2018/12/09/x22-reports-with-financial-and-geopolitical-updates-for-december-9-2018-bonus-videos/