zondag 11 augustus 2019

Enkele dingen die zijn gebeurd als gevolg van de Kauai-missie 190807-09 (en ook andere) ...




Posted on 

Het laatste bericht, en in een recent vorig bericht (video), noemde ik "er gebeurden dingen" (mogelijk / waarschijnlijk) als gevolg van de 8-8 Lions Gate-missie.

Hier is een lijst met drie dingen die ik wel weet.

1. Aardbeving met een kracht van 2,8 nabij Jackson MS (schermopname afbeelding 1, afbeelding 2), nadat Tracy en haar groep een ceremonie hadden gehouden rond de Jackson-vulkaan, en ongeveer een uur nadat ik de ceremonie in Kalalau Valley had uitgevoerd (video).

2. Chase Canada vergeeft creditcardschulden (link) op twee van zijn kaarten.

3. Epstein wordt gerapporteerd als dood, vermoedelijke zelfmoord. (link 1, link 2, link 3)

Toen ik de missie 'Flower of Life' van de Kauai 8-8 Lions Gate deed, was het vrij duidelijk dat dit niet alleen over de 'Flowering of Life' (zie video) ging, maar ook over de 'Flowering of Light'.

Alle soorten verlichting (planetair, landelijk, collectief, groep, gemeenschap, individueel) zullen enorm worden verhoogd. Zoals ik in dit Kp-bericht schreef:

“Deze 8-8 Leeuwenpoort heeft een nieuwe sleutel voor de planeet voortgebracht en voor het openen van het hogere bewustzijn voor de hele mensheid. De binnenkomende hogere vibrerende lichtenergie is exponentieel toegenomen.

“Sorry mensen, ik ga nu niet terug. De hogere dimensionale portalen staan wijd open. Kijk uit voor veel GROTE verlichtingen die uitkomen (en nee, ik zal niet raden wat dat zou kunnen zijn!). "

Het lijkt erop dat we het hebben gedaan, baby! We hebben de volgende GROTE STAP naar boven genomen.

Aloha, Kp

Bron: https://kauilapele.wordpress.com/2019/08/10/a-few-things-that-happened-as-a-result-of-the-190807-09-kauai-mission-and-others-as-well/