maandag 12 augustus 2019

Kp-bericht 8-12-19 ... "We hebben de keuze om 'het hogere plan' te volgen"




Posted on 

"The Energies" na de deal van 8-8-19 Lion's Gate, hebben over het algemeen het gevoel dat ze op veel manieren zijn "opgegaan" en "zijn uitgegaan". Ik merk dat er behoorlijk wat "chaotische knoop" soorten dingen gebeuren in mijn eigen persoonlijke arena, met iemand die waterstraal schoonmaakt (met een luid als generator) gedurende twee dagen nadat ik terugkwam, en vandaag mijn eigen land kerel is wiet-meppen het gras (met een luid als h - gas aangedreven apparaat). Gisteren en Kona koffie en thee, waren er een zeer merkbare (namelijk luid als h-) motorfietsen rondrennen.

Waar gaat dat allemaal over?

Voor mij betekent dit dat we “ons werk hebben gedaan” in het openen en onthullen van de verborgen elementen die vragen om opgeruimd te worden. Er kunnen andere dingen bij betrokken zijn, maar dat hoort er zeker bij

Persoonlijk heb ik het gevoel dat er voortdurende aanwijzingen zijn dat ik een fysieke verplaatsing van mijn huidige plek ga ondergaan. Wat er gebeurde in de nacht voordat ik naar Kauai vertrok (beschreven in deze Kp-blogpost) was een indicatie. De huidige "geluidsoperaties" die zich de laatste 3 dagen na terugkeer hebben voorgedaan, kunnen een andere zijn.

Ik heb vaak "gepord" en / of "geprikt" wanneer iets mijn aandacht probeert te krijgen. Dit kan een van die keren zijn.

Ik vind het belangrijk dat iedereen zijn Hogere Innerlijke Begeleiding volgt, vooral in deze periode in de ontplooiing van de planeet. Het voelt voor mij dat we van de ene fase van ontplooiing naar de andere overgaan. De Trump-kaart werd in 2016 door de Alliantie gespeeld en sindsdien is het uitvouwen versneld en geïntensiveerd.

De volgende fase is al aan de gang, maar er is een "overgangsmodus" totdat de volledige energie van de volgende fase begint. Zoals ik al een paar keer heb gezegd, krijgen velen "de boodschap" om zaken aan te pakken en te regelen die misschien al lang "opzij" zijn gezet (ik heb er een paar). Deze kunnen fysiek, mentaal, emotioneel, automobiel, wonen, enz., Enz., Enz. zijn.

Hoe dan ook, we zullen zien waar dit allemaal naartoe gaat en hoe het allemaal "uitpakt". We hebben de keuze om "het hogere plan" te volgen. Vermoedelijk volgen velen de hunne, zoals ik (hopelijk) de mijne volg.

Veel Aloha voor (en voor) iedereen, Kp