donderdag 5 april 2018

Ben je de grootste uitdaging ooit tegengekomen? Zeer weinig mensen kunnen van "wanhoop" naar "gelukzaligheid" gaan in één leven ... Hier is begeleiding!

5 april 2018



Kryon zegt dat maar een paar mensen in één leven van 'wanhoop' naar 'gelukzaligheid' kunnen gaan ... of wel? Is dit iets dat je verlangt?

Op een planeet die van 'duisternis' naar 'licht' beweegt ... dat geldt ook voor mensen die in deze richting resoneren. Niet alle mensen accepteren het licht waaruit ze komen en kunnen dus 'weerstand' of 'wrijving' ervaren tegen de krachten om ons heen die 'liefde' zijn.

Vreemd genoeg ... komen er ziekten op voor mensen, als we in de aanwezigheid zijn van pure liefde die ons reinigt.

Veel mensen kijken nu naar hun eigen nieuwsvoeding en verzinnen voor hun eigen gedachten en harten,  'wat er gaande is'.

Soms vinden we het nieuws deprimerend.

Soms kunnen we deprimerend nieuws delen en ons opbeurend voelen.

Soms vinden we gelukzalig nieuws deprimerend.

Soms vinden we ongelukkig nieuws tamelijk gelukkig.

ja ... klinkt alsof we dit als soort moeten uitzoeken.

We moeten het regelen met onze emoties.

We moeten ons goed voelen, zelfs als een situatie hopeloos lijkt.

Ik kan je verzekeren dat als je gehersenspoeld en hartgewassen bent, je zeker je hele werkelijkheid op een letterlijk moment kunt herprogrammeren!

Kun je stil liggen, en de hopeloze emoties en zienswijzen laten vallen die vals zijn?

Kun je nog steeds ademen, en met grote kracht en zekerheid je energieveld van liefde en gelukzaligheid uitbreiden, alles omvatten wat niet in harmonie is?

Kunnen we harmonieus samen lopen?

Het maakt niet uit hoe vreselijk of mooi een situatie lijkt te zijn, we kunnen reageren met wanhoop of gelukzaligheid ... echt ... we kunnen reageren als een student of een meester van onszelf!

We kunnen onszelf herprogrammeren met verklaringen als:

Ik ben zaligheid

IK BEN in de stroom van creatie

Ik volg de aanwijzingen van de maker

Ik ben liefde

IK sta open voor nieuwe vormen van liefde

IK sta open voor nieuwe uitdrukkingen van mijn liefde

IK BEN in de stroom van het geven en ontvangen van liefde

IK BEN in harmonie met de hele Schepping.

IK BEN een weerspiegeling van Schepper, dus ik heb grote krachten om te creëren als een menselijke schepper.

Ik ben bereid om alle gruwelijke gevoelens die ik draag als een vermeend slachtoffer van vele trauma's gedurende vele levens te laten vallen.

I ben beschikbaar

IK deel gelukzaligheid met moeder aarde

Ik activeer mijn DNA naar zijn meest volledige potentieel

Dit zijn enkele van de sleutels tot onze ascensie ... die plaatsvindt op een persoonlijk niveau, soortniveau, planetair niveau en galactisch niveau.


Met eenvoudige herprogrammering kunnen we een basislijn-energie in ons leven bereiken, als liefdevolle gelukzaligheid, in plaats van woede, twijfel, angst enz. Best wel cool eh? Ben jij een van de weinigen, die ervoor wil gaan ??? ???


Image result for nodding tumblr gif

Eh, hoe meer innerlijke kracht, hoe beter ... dat is waar het bij de evolutie van de ziel allemaal om gaat ... begrepen dan?

Image result for nodding tumblr gif

Allrighty ... with allmighty ... dus om het samen te vatten ... enkele sleutels tot ons meesterschap, zijn om je goed te voelen, als er redenen zijn om je niet goed te voelen ... omdat dit ons aantrekt, een meer wenselijke ervaring ... we beheersen ons vermogen om te creëren met beheersing van onze gedachten, emoties en energieveld. Er is veel meer innerlijke kracht om mee te experimenteren terwijl we onszelf activeren, naar het volledige potentieel, in harmonie met de hele schepping.


Dor Maria vertaald vanuit
http://www.ournewearthnews.com/2018/04/05/are-you-up-for-the-greatest-soul-challenge-ever-very-few-humans-can-go-from-despair-to-bliss-in-one-lifetime-here-is-guidance/