zondag 29 april 2018

#QAnon (#Q) post 1296, 4-28-18 ... "BOOM-week voor ons"

Per mail ontvangen van KP.

#QAnon (#Q) post 1296, 4-28-18 ... "BOOM-week voor ons"

Posted on 


Deze specifieke Q-post leek belangrijkt, dus plaats ik deze hier.

Ik heb het gevoel dat Korea (en de vrijkomende en uiterst rededigeerde memo's) voorlopige "booms" waren, maar er komt binnenkort een veel grotere "BOOM". Zou dit de "MOAB" (Mother Of All Bombs, moeder van alle bommen) kunnen zijn?

"Godspeed, Patriot (s). Blijf sterk. Blijf verenigd. BOOM-week voor ons. Q


1294
 Anonymous ID: 9a1699 122885720180428_190945.jpg

We zijn niet alleen.

Ik reed 3 uur (met de ex van mijn vrouw maar dat is een heel ander verhaal). We liepen meer dan een mijl, stonden voor 3 uur buiten (gevoelstemperatuur van 36 graden) om Potus in Washington, MI te ondersteunen.

Er waren tussen de 10-15 duizend Patriotten die buiten stonden te kijken naar Potus op een Jumbotron. Er waren kreten van "Qarmy" "Wiens Q?" En "Release the Texts !!!".

Als u denkt dat uw inspanningen geen verschil maken, zegt mijn ervaring vanavond iets anders.

Anons en Autisten, je inspanningen zijn belangrijker dan je ooit zult weten. Dus van iemand die niet beschikt over je vaardigheden, van de ene Patriot tot de andere THANK VOOR je service ..

Waar we een voor een gaan  gaan we allemaal.


 Q !xowAT4Z3VQ ID: 8a0a0f 1229092
>>1228857
Godspeed, Patriot(s).
Stay strong.
Stay united.
BOOM week ahead.
Q

Vertaling Maria