zaterdag 4 augustus 2018

Late editie koppen en updates voor 4 augustus 2018: live streamingprotest in Portland, OF [video's]


Drie interessante verhalen uit het "onverklaarde". Dat was een "ruimtesteen" die op Groenland landde - waar mijn andere helft drie dagen later arriveerde en er nog steeds is.

Mijn eerste gedachte over de geur over de Californische kust was dat deze te maken had met onderzeese bases of vulkanische activiteit. Het was behoorlijk smerig wat mensen zeiden en hoe ze reageerden. Het liet een zwart residu achter op auto's, enz.

Image result for air force SILENT over space object hitting E
https://youtu.be/ydBcV26FeVw

Er is vandaag een mars in Portland, Oregon en Dan Dicks van Press For Truth is er, meelopend. In de openingsminuten kreeg ik het gevoel dat heel wat mensen "klaar waren om te rommelen", nadat Dan zei dat hij de pepperspray kon proeven, een beschermende uitrusting aantrok verslag deed over een grote menigte van demonstranten die met helmen waren verzameld.
Het is niet wat we zagen bij 'vreedzame protesten', maar met de komst van Antifa, en vergelijkbare ontwrichtende groepen, moeten de patriotten zichzelf beschermen - voor het geval dat.
Het lijkt erop dat er veel testosteron stroomt, hoewel ik een paar vrouwen heb gezien en de politie de situatie in de gaten houdt, maar er zijn zoveel mensen dat het gemakkelijk uit de hand kan lopen. Laten we hopen dat het rustig verloopt.
Dit is historisch, en aangezien ik nog nooit zoiets heb meegemaakt, en emoties nu zo hoog zijn in Amerika, is het interessant om te zien en ben ik blij dat ik heb afgestemd. Wees alsjeblieft veilig en gezond, iedereen.
Ik ga nu op de knop Publiceren drukken voor het geval dat een patriot dit wil opnemen. Leef nu. ~ BP
Image result for portland showdown life with pft
https://youtu.be/In7WtDUgOSA