dinsdag 12 juni 2018

WATERGATE WAS PEDOGATE




Geweldig artikel hieronder.

Bedankt voor het aandeel, D.

Ik denk dat het duidelijk wordt dat absoluut ALLES gaat over pedogate; of op zijn minst gelinkt op een externe manier, en wie kan er beter (opnieuw) over schrijven dan Fiona Barnett?

We waarderen je moed, Fiona. Ga door meid. ~ BP
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hergeblogd van Pedophiles down under.

Bill Graham, Richard Nixon


Watergate was Pedogate

De inbraak van  Watergate was strikt op één ding gebaseerd - de pedofiliebestanden die werden bewaard op het democratische nationale hoofdkwartier.

- Det. James Rothstein, NYPD, met pensioen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In oktober 2016 presenteerde ik op een Trauma and Dissociation-conferentie in Seattle, VS. Na mijn toespraak, benaderde een deelnemer me in de lobby van het hotel, waar mijn collega-presentatoren aan hun merchandise-kraampjes zaten. "Dit allemaal!" Schreeuwde ze terwijl ze haar arm over de zijstraat van dure boeken, stickers en koelkastmagneten veegde: "Dit alles - is shit! Je hebt de echte dingen! Waar is je boek ?! 'Tranen welden op in haar ogen. "Schrijf een boek! Schrijf alstublieft een boek! "

Ja, ik heb de echte dingen. Ik ben geen arrogante academicus die doet alsof hij begrijpt hoe het is om slachtoffer te worden van de meest gruwelijke misdaden. Ik heb het geleefd. Ik heb mijn ontwikkelingsjaren doorgebracht in een labyrint van geestbeheersing. Vervolgens heb ik me in mijn volwassen jaren een weg gebaand. Uiteindelijk heb ik bereikt wat weinig slachtoffers hebben, echte integratie. Ik kan dus met gezag verklaren wat wel en wat niet werkt.

Ik geef de voorkeur aan de term 'slachtoffer' boven 'overlevende' omdat de laatste impliceert dat mijn beproeving voorbij is. Mijn beproeving zal waarschijnlijk nooit eindigen. Dr. Reina Michaelson waarschuwde: "Fiona, ik denk dat dit een levenslange gevangenisstraf is." Ik dien een levenslange gevangenisstraf voor misdaden die tegen mij zijn begaan, met de volledige kennis en zegen van de Australische regering. Ik word voortdurend lastiggevallen door de politie, betaalde agitators, pedofiele payroll-academici en journalisten, DID-slaapcellen, familieleden van daders, nepslachtoffers, nep-advocaten, professionele sociale-mediatrollen en gepensioneerde criminelen van geheime inlichtingendiensten die zijn ingehuurd om het vuile werk van de VIP-pedofielen te doen die  me niet openlijk durven aan te vallen, want dat zou media-aandacht trekken voor hun rol in de internationale kinderhandeloperatie.

Herstel van extreem misbruik begint met het realiseren van de ware aard en omvang van internationale kinderhandel. In 2015 schreef een bepaalde journalist gunstige artikelen over mij betreffende mijn persconferentie in Sydney. Ik belde vervolgens en vroeg hem om mijn volledige verhaal te onderzoeken en te publiceren. Als er ook maar één journalist van de mainstream mijn getuigenis tegen Antony Kidman zou publiceren, redeneerde ik, zou het internationale netwerk voor kinderhandel wijd openbreken. Tijdens deze oproep noemde hij een gesprek dat hij ooit had met "een paar spoken", die hem vertelden dat alle hogere politici pedofielen zijn omdat ze zo gecontroleerd worden. Hij vroeg me of dat mijn verhaal was.

"Dat klopt precies met mijn ervaring: "Ik probeerde mijn opwinding in toom te houden. "De reguliere media hebben de betrokkenheid van de CIA bij de drugshandel en de wapenhandel al lang gedocumenteerd?"

Hij stemde hiermee in en merkte op dat er net een ander verhaal over was in de reguliere pers.

"Welnu, is het zo moeilijk om je voor te stellen dat ze ook betrokken zijn bij de handel in kinderen - wat veel lucratiever is dan wapens en drugs? ASIO en de CIA werken samen om kinderen tussen Australië en Amerika te vervoeren. Zij zijn degenen die mij hebben verhandeld. '

De journalist beloofde mijn verzoek in overweging te nemen, rekening houdend met het feit dat hij een jong gezin had en dat het publiceren van mijn verhaal hen zeker in gevaar zou brengen. Maar hij is nooit bij mij teruggekomen. Een korte tijd later ontwikkelde hij plotseling een zeldzame en agressieve vorm van kanker. Ik heb hem gebeld, heb mijn condoleances uitgesproken en we hebben wat gepraat. Aan het einde van het gesprek zei ik dat ik overwoog een boek te schrijven. Ik vroeg hem om te verduidelijken en uit te weiden over wat hij me vertelde over zijn ontmoeting met de 'spoken'.

"Ik heb dat nooit gezegd," beweerde hij botweg.

Ik zuchtte in berusting ... Het was afgelopen. Daar ging mijn laatste kans om door te breken in de reguliere media. Daar gingen de jaren van het bouwen van rapportage en geloofwaardigheid met reguliere journalisten. Jarenlang onderzoek naar andere gevallen van misbruik en het doorgeven van mijn bevindingen aan televisie en kranten. Jarenlang journalisten door het district rijden om de slachtoffers zelf te ontmoeten. Jarenlange resultaten in andere gevallen. Het verhaal van de Gold Coast Hogtie Doctor ging internationaal, met Neville Davis permanent verbannen van het beoefenen van medicijnen in Australië (hoewel dat hem niet weerhoudt om een ​​winkel in Thailand op te zetten). De 20-jarige kindermishandeling van Gary Willis eindigde met een permanent verbod op zijn onderwijs voor de afdeling educatie van NSW (hoewel dat hem er niet van weerhield te werken voor Onderwijs Queensland, op de lagere school in Tallebudgera). En de politie van NSW werd gedwongen om de bezem door het onderzoek naar Daruk Boys Home te halen nadat sensationele krantenkoppen over een slachtoffer met een afgesneden penis wereldkundig werden (hoewel ze het beetje weglaten waar Daruk-jongens naar pedofielen van Kings Cross in kinderbordelen werden verhandeld) .

Ik was zo dichtbij gekomen. Mijn persconferentie in 2015 was die dag statistisch gezien het populairste verhaal op de website van Sydney Morning Herald, hoewel hun computertechnici weigerden het als het meest bekeken artikel te vermelden. De Amerikaanse National Inquirer was van plan om een ​​voorpaginanieuws uit te laten voeren waarin Antony Kidman een pedofiel was, totdat ze een wrede brief kregen van Nicole's advocaten. Een journaliste en haar fotograaf-echtgenoot zijn vanuit Sydney opgestegen om me te interviewen voor een groot Australisch tijdschrift - totdat Nicole, die lucratieve contracten had met de media van Sydney, een 'Scientology-benadering' hanteerde om mij te beheren. Ten slotte reisde een Britse journalist door het land om mij en twee andere slachtoffers van Antony Kidman te ondervragen voor de Daily Mail Online, totdat een van de slachtoffers (wiens ouders Antony Kidman's persoonlijke vrienden waren) werd bedreigd en vervolgens op het laatste moment intrekt.

Ondanks alles dat het pedofielennetwerk naar me gooide, kwam mijn verhaal er nog steeds uit, zodat als je de naam  Antony Kidman op Google gebruikt, het woord 'kindermishandeling' snel volgt. Toen het PR-team van Nicole Kidman mijn reguliere media-aandacht stopte, door op de lucratieve contracten van Kidman met alle Australische media-uitingen te letten, schakelde ik over op internet. Gewapend met een eenvoudige meme-app en een talent voor tekstschrijven, lanceerde ik mijn eigen sociale mediacampagne. Ik bracht jaren achter de computer door, communiceerde met honderden slachtoffers en supporters, veel nep, veel oprecht. Ik raakte de jackpot van de samenzweringstheorie toen David Icke een enorme foto van mij en mijn verhaal had op zijn Australisch sprekende tournee.

Mijn tactiek werkte. Online artikelen over Nicole Kidman, waar het publiek vrij was om negatieve opmerkingen achter te laten, werden gevolgd door stromen van intelligente aanvallen op haar georkestreerde sterrendom. Ik realiseerde me mijn impact toen het PR-team van Kidman een krant betaalde en een televisieshow 's morgens om een ​​artikel te tonen met de titel:' Shame on you, Australia. Stop met haten van Nicole Kidman. "Mensen haten Nicole niet als individu. Ze haten wat het Harvey Weinstein-schandaal later heeft benadrukt: dat Hollywood iets anders beloont dan een vermogen om te zingen, dansen of acteren. Hollywood beloont trouw aan hun pedofiele systeem.

Maar geen enkele hoeveelheid mediasucces kan overeenkomen met een volledige doorbraak naar de mainstream. Dus ik heb de nederlaag toegegeven. Ik stopte met posten en controleerde zelfs mijn sites.

Dagen voor de Amerikaanse presidentiële verkiezing van 2016 ontving ik een spervuur ​​van teksten van oude vrienden die vroegen of alles goed ging met me. Mensen begonnen te informeren naar het welzijn van onze familie. Ik had geen idee wat er aan de hand was. Toen controleerde ik mijn blogsite. Een piek van 100.000 views op één dag stamde van een artikel dat activistische groep Anonymous publiceerde over mijn verkoop aan Amerikaanse VIP's. Ze gebruikten mijn verhaal om de kandidatuur van Hillary Clinton te ondermijnen en haar betrokkenheid bij kindersmokkel bloot te leggen. De Clinton Foundation was een front voor de handel in kinderen, waaronder slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Het handelsnetwerk van Bill en Hillary betrok haar campagnevoorzitter John Podesta. Podesta en zijn broer Tony verbleven in een villa van de Britse politicus Sir Clement Freud, in de buurt van het Britse kind Madeleine McCann toen ze in Portugal verdween. Clement was de kleinzoon van Sigmund Freud die als een pedofiel in de reguliere Britse media naar buiten werd gebracht. John en Tony Podesta kwamen perfect overeen met de identikit-afbeeldingen die Scotland Yard uitbracht van de ontvoerders van Madeleine.

Pedogate, zoals het schandaal bekend raakte, dook op toen Wikileaks in oktober 2016 e-mails van het account van John Podesta uitbracht. De e-mails lieten Hillary Clinton vooral zien als een zelfverklaarde "Molech" -aanbidder en veroverde politici die kinderen bestelden voor pedofiele partijen met behulp van fast-food code woorden. Het Witte Huis heeft bijvoorbeeld een enorme 'fastfood'-bestelling gedaan, in strijd met het beleid dat dicteert dat al het eten ter plaatse wordt bereid met behulp van rauwe grondstoffen om het veiligheidsrisico van extern bereid voedsel tegen te gaan. De verhandelde kinderen werden vastgehouden in transitkelders in lokale bedrijven in Washington DC, waaronder een restaurant waar een drag-entertainer werd betrapt op tape met opschepperij over het verkrachten en doden van kinderen. Zuivere/schone FBI en NYPD-officieren hebben meerdere pogingen ondernomen om Clinton en andere VIP-leden van de smokkel aan te vallen, maar hun pogingen werden meestal gedwarsboomd door degenen die boven hen in de hiërarchie stonden.

Mainstream-mediagiganten lanceerden een cover-upcampagne tegen de gelekte e-mails van Podesta. De 'likes' van CNN (opgericht door een van mijn pedofiele verkrachters, Ted Turner) trok met succes de aandacht van het publiek van wat er in de e-mails stond, van wie ze misschien had gelekt en 'nep-nieuws' verspreidde. Clinton zelf heeft nooit de inhoud van de e-mails geadresseerd of geweigerd. De e-mails zijn in feite uitgelekt door medewerkers van de Amerikaanse inlichtingendiensten die zich verzetten tegen georganiseerde pedofilie. Reguliere journalisten die de waarheid meldden, werden prompt ontslagen. Tientallen medewerkers en medewerkers van Clinton vonnden vroegtijdig de dood, snel achter elkaar. Dus Pedogate werd in diskrediet gebracht als 'nepnieuws', ondanks NBC's uitgezonden verslag van 11 juni 2013 over Hillary Clinton in haar positie als staatssecretaris van de VS om een ​​onderzoek naar kindersmokkel binnen het ministerie van Buitenlandse Zaken te staken.

Pedogate bereikte het publiek via sociale media. YouTube bevatte interviews met geloofwaardige getuigen die getuigden van het bestaan ​​van een internationale sexkinderhandel met Amerikaanse politici en de CIA. Dat was toen ik de gepensioneerde NYPD-rechercheur James Rothstein zag. De Pedogate-ring, zo legde hij uit, was hetzelfde netwerk dat hij 35 jaar lang onderzocht. Rothstein merkte op dat de daders alles in het werk stellen om het verhaal van Pedogate te sluiten. Hij voorspelde dat de daders het met succes zouden begraven, net als elke andere keer dat hun netwerk bijna werd blootgelegd.

Rothstein legde uit dat de NYPD geen gewone politiemacht van de staat was, maar een toonaangevend onderzoeksinstituut met nationale en internationale kantoren. In 1966 werd Rothstein de eerste politierechercheur die de prostitutie-industrie moest onderzoeken. Hij ontdekte al snel de ondergrondse seksuele chantageoperatie die politici met kinderprostituees in gevaar bracht. 'Human Compromise' is de term die hij gebruikt voor dit proces van honingvangen (honey-trap). Rothstein en zijn collega's ontdekten dat tot 70 procent van de top Amerikaanse regeringsleiders in gevaar was. De CIA voerde de menselijke compromisoperatie uit, terwijl de FBI de taak had om het te verdoezelen.

James Rothstein werd gealarmeerd door een identieke VIP-pedofielen-ring die in het VK opereerde, toen de Britse inlichtingendienst hem over de Profumo-affaire raadpleegde. MI6-agenten bezochten Rothstein in New York om te ontfutselen wat hij wist over Britse politici en andere vips die seks hadden met kinderprostituees. Dit was onderdeel van hun poging om het ware pedofiele karakter van het Profumo-schandaal te verdoezelen.

Rothstein vond dat de internationale pedofiele ringen verbonden zijn, en dat hun leden elkaar ontmoeten op verschillende wereldlocaties waar elke bestemming zorgde voor een ander type van gedegenereerde seksuele neigingen, inclusief misbruik met satanisch thema.

Rothstein en zijn collega's stuitten op fel verzet tegen het onderzoek en de vervolging van leden van de kinderhandel. Zijn contacten met onderzoeksjournalisten bij de New York Times en Washington Post konden geen verhalen krijgen over de geprinte VIP-pedofielenring. Alle politie-, FBI-, douane- en IRS-functionarissen die het VIP-pedofielennetwerk boven straatniveau nastreven, hebben hun loopbaan vervolgens vernietigd.

Rothstein's pogingen om belangrijke daders te arresteren werden voortdurend gedwarsboomd. Het keuzevoorbeeld is toen hij het hoofd van de menselijke compromis-operatie van de CIA, Tippy Richardson, diende. Volgens tot pedofiel gekeerde politie-informant Ben Rose in november 1971, Tippy Richardson, zakenman Leonard Stewart (van OPEC, organisatie van olie-exporterende landen) en een chirurg genaamd Dr Chesky, verkrachtten en vermoordden drie jongens van 14 en 15 jaar in het appartement van Rose op Oost 64ste straat in de stad New York. Het New York State Select Committee on Crime diende vervolgens dagvaardingen op zowel Tippy Richardson als Leonard Stewart. Toen het hem werd aangereikt, zei Richardson dat omdat hij voor de CIA werkte, de dagvaarding zou worden ingetrokken onder de National Security Act voordat Rothstein en zijn collega terugkwamen naar hun kantoren. En inderdaad.

In 1972 arresteerde Rothstein een van de vijf Watergate-inbrekers, de CIA-agent Frank Sturgis. Tijdens een volgend verhoor van twee uur ontdekte hij de waarheid over Watergate. De inbrekers zochten naar iets dat ze een bijnaam  "The Book" gaven, dat de Democratische en Republikeinse politici opsomden die toegang hadden tot kinderprostituees, hun seksuele neigingen, de bedragen die ze betaalden om kinderen te verkrachten, en dergelijke.

De officiële uitleg van Watergate is dat de liberalen het hoofdkantoor van de Democratische Nationale Commissie zijn binnengedrongen om informatie te verkrijgen over hun verkiezingsstrategieën. Mensen die Watergate hebben meegemaakt, geven meestal met een frons commentaar, "dat is nooit logisch geweest." Rothstein's ervaringen zijn beter te begrijpen waarom Nixon samenzweerde om het Watergate-onderzoek te vernietigen, waarom hij voorstelde dat het onderzoek een bedreiging vormde voor de nationale veiligheid, waarom zijn persoonlijke secretaresse  Oval Office-bandopnames vernietigde nadat ze waren gedagvaard en waarom zijn eigen vicepresident gratie verleende die hem beschermde tegen vervolging wegens enige misdaad waaraan hij "zich had schuldig gemaakt of heeft gepleegd of eraan had deelgenomen" als president. Als de misdaden van Nixon pedofilie omvatten, zou dat volkomen logisch zijn.

Ik ben ervan overtuigd dat president Richard Nixon en zijn goede vriend 'the Reverend' Billy Graham zijn genoemd in de pedofilierecords van Watergate, omdat ik als jong kind seksueel verhandeld werd.

Toen ik met James Rothstein sprak, zei hij dat hij niet had gehoord dat Nixon een pedofiel was, maar dat hij zeker wist van meerdere slachtoffers van eerwaarde Billy Graham die een ongebreidelde pedofiel was. Rothstein vertelde me ook dat hij tijdens zijn onderzoek op de hoogte was geraakt van een identieke kinderseksmokkel in Australië waarbij premiers betrokken waren. Hoewel hij het zelf nooit rechtstreeks onderzocht, zei hij dat Peter Osborne, die in de Australische inlichtingendienst werkte, de details kende. Hij bevestigde ook dat Australische politici en andere vips internationale kinderbordelen bezochten.

Een andere stem die naar voren kwam in het kielzog van het pedoschandaal was de Nederlandse bankier Ronald Bernard. Bernard wierp een licht op de mensen en het systeem achter het internationale netwerk voor kinderhandel tijdens een reeks interviews met Irma Schiffers. Bernard zei dat hij 12 jaar lang in internationale financiële en high-end witwassen van geld heeft gewerkt. Daar ontdekte hij dat de politieke macht niet berust bij openbaar verkozen vertegenwoordigers, maar bij de 8.000 tot 8.500 rijkste mensen ter wereld die achter de schermen macht uitoefenen en die de media routinematig manipuleren. Deze mensen, legde hij uit, zitten aan de top van een machtsstructuur die op een piramide lijkt. Direct onder hen zit de Bank for International Settlements (BIS). Onder de BIS zitten het IMF (Internationaal Monetair Fonds) en de Wereldbank. Onder hen bevinden zich de Centrale Banken, die illegaal gecreëerde particuliere banken zijn die toezicht houden op het commerciële banksysteem van hun respectieve landen. Hieronder zitten de multinationale bedrijven. Ten slotte zitten hieronder de regeringen van de landen.

Bernard zei dat de rijkste 8,000 tot 8,500 mensen de BIS in 1930 creëerden. Aangezien 's werelds rijkste individuen te jong zijn om de BIS 88 jaar geleden te hebben helpen vormen, moet hij verwijzen naar bancaire dynastieën zoals de Rothschilds.   In een hoofdstuk getiteld 'Banking and the World's Biggest Business', het boek Dope, Inc .: Groot-Brittannië Opium War Against the US (Kalimtgis, Goldman & Stienberg, 1978) somt de Rothschilds op als een van de negen familiedynastieën die verantwoordelijk zijn voor de moderne tijd. geneesmiddelenindustrie die, zo beweren ze, "wordt gerund als een enkele geïntegreerde wereldoperatie, van de papaver tot de zak heroïne die in een binnenstedelijke hoek wordt verkocht."(Niet gecontroleerd op vertaling. Engelse versie: In a Chapter titled, ‘Banking and the World’s Biggest Business,’ the book Dope, Inc.: Britain’s Opium War Against the U.S. (Kalimtgis, Goldman & Stienberg, 1978) lists the Rothschilds as one of the nine family dynasties responsible for the modern drug industry which, they assert, “is run as a single integrated world operation, from the opium poppy to the nickel bag of heroin sold on an inner-city corner.”)  De huidige wereldwijde drugshandel werd door de Britse kroon ingesteld tijdens de Opium Oorlogen, toen P & O-stoomleidingen werden opgericht om de drugs te vervoeren, werd de HSBC-bank opgericht om de opbrengsten wit te wassen en werden de 'court Jews' (Rothschilds) aangesteld om de operatie financieel te beheren. Blijkbaar is er weinig veranderd en dezelfde operatie is simpelweg uitgebreid.

De inhoud van Dope Inc. moet enige waarheid bevatten, omdat de onthullingen ertoe hebben geleid dat de HSBC-bank zijn licentie om in de VS te opereren verliest. Het boek inspireerde ook wetshandhavingsfunctionarissen om hun veronderstelling dat drugshandel bestond uit zakken van onafhankelijke criminele activiteiten om te ruilen, want het is een wereldwijd netwerk gecoördineerd door de CIA, met opbrengsten witgewassen via banken en gesluisd in geheime terroristische operaties van de CIA.

Dit is precies het systeem dat Ronald Bernard beschreef. Hij zei dat zijn eigen witwasoperatie met regeringen, multinationals, terroristische organisaties en geheime diensten te maken had. Geheim agentendiensten, zo specificeerde hij, dienen en beschermen een volk of land niet zoals het publiek dat verwacht. In plaats daarvan zijn het allemaal criminele organisaties die handelen in drugs, wapens en kinderen. Volgens Bernard beheersten de rijke elites hun werknemers door ze te compromitteren en te chanteren - net zoals James Rothstein zei.

De beste manier om de sector kinderhandel te begrijpen, is door de geschiedenis van de drugshandelindustrie te traceren. Terwijl je Dope Inc. leest, kruis je elke keer dat het woord 'drugs' voorkomt en vervangt het door het woord 'kinderen' - dit geeft je een beeld van het netwerk voor kinderhandel waarvan ik slachtoffer ben geworden. Net als de drugshandel wordt de kinderhandel in seks door dezelfde mensen gerund als een enkele geïntegreerde wereldoperatie. Op de top hiervan zit de rijke elite die de controle houdt door ervoor te zorgen dat alleen gechanteerde, gecompromitteerde politici, militair koper en overheidsfunctionarissen leiderschap bekleden. De geheime diensten, waaronder ASIO, de CIA en de Britse inlichtingendienst, coördineren de kinderhandel en de menselijke compromisoperatie, ontvangen de slachtoffers die via de kleine mannen zijn verkregen, leiden deze op tot geschikte middelen en vervoeren de slachtoffers nationaal en internationaal om pedofielen van VIP te bedienen.

Australië is in het proces van twee federale onderzoeken, de Royal Commission in Institutional Responses to Child Abuse, en de Royal Commission into Misconduct in de Banking, Superannuation en Financial Services Industry. Slechts één van deze onderzoeken heeft enig licht geworpen op het wereldwijde netwerk voor kinderhandel dat ik persoonlijk heb gemeld aan de Koninklijke Commissie voor kindermisbruik. Op 5 april 2018 vertelde het nieuw aangestelde hoofd van AUSTRC (Australian Transaction Reports and Analysis Center) het ABC-nieuws:

Ik dacht dat ik van de Australische Criminal Intelligence Commission kwam en dat ik behoorlijk goed overweg kon met serieuze en georganiseerde criminaliteit. Ik waardeerde de diepte en de breedte van betrokkenheid bij privé-entiteiten en banken niet. Ik stelde niet op prijs hoeveel industrieën het daadwerkelijk raakt. Er bestaat een misvatting dat witwassen van geld een slachtofferloze witteboordencriminaliteit is die waarschijnlijk alleen maar belastingontwijking bekijkt - en dat is het niet. Het zijn criminele entiteiten die hier financiële instellingen gebruiken en nationaal om criminele fondsen in ons land en ons financiële systeem overzee te verplaatsen en het heeft een enorme impact op het dagelijks leven; of dat nu uitbuiting van kinderen is, ernstige en georganiseerde misdaad, invoer van drugs - het gaat allemaal om het witwassen van geld.

De Australische Commonwealth Bank kreeg vervolgens een boete van 700 miljoen dollar voor bijna 54.000 schendingen van antiwitwaswetgeving en antiterrorismefinancieringswetten, waaronder het witwassen van opbrengsten van kindersmokkel en het kanaliseren van fondsen naar overzeese terroristische organisaties. Dus, mijn eigen bank, die mijn kiddie gebruikt met een groene tin spaarpot, geschilderd om op een gebouw te lijken , faciliteerde tegelijkertijd mijn kindermishandeling.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een fragment uit een work in progress:

OGEN WIJD OPEN

Een Australische ervaring van CIA-kinderhandel

door Fiona Barnett


Door Maria uit het engels vertaald van
http://www.starshipearththebigpicture.com/2018/06/11/watergate-was-pedogate/