woensdag 27 juni 2018

'Zij hadden de macht': voormalig satanische hogepriester zegt dat christelijke gebeden hem belemmerd hebben om kwaad uit te dragen

 

John Ramirez aanbad ooit de duivel en voerde het kwaad uit in de naam van Satan.

Nu pastor,  weet hij alles van de duistere kant.

Hij heeft ooit dieren geofferd als onderdeel van satanische rituelen en zijn vrienden noemden hem zelfs: "Lucifer's zoon."

In zijn boek, Armed and Dangerous: The Ultimate Battle Plan voor het richten en verslaan van de vijand, beschrijft Ramirez waarom christenen beter moeten bidden.

"Ik heb dit boek geschreven omdat ik wilde dat christenen wisten dat het niet alleen een defensieve geestelijke oorlogvoering is, maar dat er ook sprake is van een beledigende geestelijke oorlogsvoering", vertelde hij aan CBN News. "We moeten de duivel houden, de duivel op zijn plaats."


Bekijk CBN News anker Charlene Aaron's interview met Ramirez op Prayer Link

Watch CBN News anchor Charlene Aaron’s interview with Ramirez on Prayer Link

Ramirez zei dat hij het meest effectief was in satanisme als gelovigen zonder gebed waren.

"Ik was in staat om daar naar binnen te gaan en er munt uit te slaan en een standpunt in te nemen in het geestenrijk tegen de christenen die niet aan het bidden waren," legde hij uit. "Ik nam dat gebied weg, dus ik bezat je buurman; Ik was de eigenaar van je buurt; Ik bezat jouw regio omdat je niet verzadigde met gebeden. Ik heb je ervoor verslagen. '

Hij vertelde ook hoe christenen, als ze baden, hun kwade plannen stopten die ze op hun spoor hielden.

"Het zijn die gelovigen, het is die groep mensen, die voorbidders die me zo drukten in het spirituele," zei hij. "Als ik de buurt in kwam en samen met de geest hand in hand. Weet ik dat ze fysiek handen vasthielden in één gebied? Ik weet het niet, maar in het geestenrijk hielden ze elkaars hand vast. En ze waren in staat om me de buurt uit te jagen. Geen missie volbracht. Missie afgebroken,  mijn opdracht verzwakt en geen missie volbracht omdat ze iets wisten: ze hadden de macht in die buurt die ik niet had. "

Ramirez moedigt christenen nu aan om hun gebeden te verbreden en om gevoelig te zijn om te bidden voor de natie, scholen en andere gebieden.

Hij zei: "Als ik weet wat er in mijn buurt aan de hand is, weet ik wat ik moet opheffen naar het altaar van God. En ik denk dat we het vaak missen omdat we geroepen zijn om voorbidders te zijn tussen leven en dood. We moeten bemiddelen voor onze buurt, onze regio, dan ons gezin, onze geliefden, onze mannen, vrouwen, onze werkplekken. "

Na het grootste deel van zijn leven de duivel te hebben gediend, zegt hij dat hij niets zou ruilen voor wat hij in Christus vond.

"Vijfentwintig jaar van mijn leven heb ik overal en altijd iets kunnen doen," zei Ramirez. "Ik zeg dat alles dwaas is om Christus te krijgen. Hij is mijn Uno. Hij is de adem die ik adem. Hij loopt met mij mee. Ik hoor het geluid van Zijn stem in mijn oor. "

Bron: http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn/2018/june/they-had-the-power-former-satanic-high-priest-says


Door Maria vertaald vanuit
https://prepareforchange.net/2018/06/27/they-had-the-power-former-satanic-high-priest-says-christian-prayers-hindered-him-from-carrying-out-evil/