woensdag 13 juni 2018

Mogelijk Grote Informatie Vrijgeving voor 14-15 juni - Kop op, America | [video]

Mogelijk Grote Informatie Vrijgeving voor 14-15 juni - Kop op, America | [video]

Neem me de belettering niet kwalijk. Ik krijg dat niet veranderd. red.
Ik heb al een tijdje geen coONTACT gehad met Dave (Net4ruthUSA), en iets vertelde me dat ik een boe-geroep moest hebben op zijn kanaal. Kijk eens, hij heeft daar dringend spul - en hij heeft zijn ondertekenaars laten weten zich te abonneren op het Urban Moving-kanaal - zoals ik heb aanbevolen aan mijn lezers.

Dave is een veteraan, en hij gaf een video weer waarin Timothy Holmseth wordt gearresteerd op 6 juni. Holmseth is een belangrijke getuige in een belangrijke zaak voor kinderhandel. Als je je dat herinnert, deed Timothy Holmseth deze week een video waarin ik Craig Sawyer deelde. Timothy Holmseth is niet populair bij de Deep State.

Verbind je de PUNTEN, mensen?

De nieuwste video van Dave voor mij leverde een echte zinger, en het was zo belangrijk om het eruit te halen dat Dave het gisteravond om middernacht had geüpload toen alle anderen in zijn huis sliepen.

Daarom ... deel ik zijn boodschap met u, omdat hij het gevoel heeft dat deze informatie belangrijk is om eruit te komen vanwege zijn tijdgevoelige aard. Velen van ons hebben het gevoel dat er iets groots gaat gebeuren. Dit is een andere melding die die intuïtie ondersteunt.


Ik weet het ... we krijgen al heel lang berichten als deze en er gebeurde niets, maar de zaken zijn nu iets anders. Je kunt het voelen, of niet? We hebben veel tips gehad dat dingen in de rij lijken te staan. We weten dat de witte hoeden altijd vloeiend zijn in hun plannen om zich aan te passen aan de acties van het donker, maar ...

Op een dag moet dit gebeuren. Waarom nu niet? Ben je klaar? Ik ben ZO Klaar.

Dave heeft drie aanvallen op ThemTube, dus hij moet iets goed doen. Zijn video's en livestreaming worden nu gedaan op het kanaal van Stoney Stone. ~ BP

Dave zegt ...


Twee dagen ... Als Intel in orde is, zal de meest briljante trolbaan en grootste steekoperatie over twee dagen ten einde zijn (6/14/18). Zet de popcorn en het bier maar klaar.

VS IN Twee dagen of korter tot SHTF voordat het echt HIER is. GOD DANK VOOR IEDEREEN C9 6/13/18


Image result for USA IN Two days or less until SHTF for real IT IS HERE
https://youtu.be/R5tzpSDQTME

Stoney Stone: You Cant Make This Shyt UP NIEUWS!
Gepubliceerd op 12 juni 2018

VS IN Twee dagen of korter tot SHTFECHT  HIER IS. GOD DANK VOOR IEDEREEN !!! C9 6/13/18

GELIEVE TE HELPEN OM ONZE KANALEN TE HELPEN DOOR ONS EEN CODO VAN $ 3 TE KOPEN OF MEER ... KO_FI https://www.Ko-fi.com/stoneystoneycmt...
IK MOET STREAMEN OP MIJN BACK-UPKANAAL PLEASE HIER SUBSCRIBE: https://www.youtube.com/channel/UC0Nu... WELL LOOK IEDEREEN IK HEB NU NU 3 STAKINGEN OP STONEY STONE JE KUNT DIT SHYT UP NIEUWS MAKEN ... WTF ... WE ZAL ZE BESTRIJDEN !!! SPEL OP HUN TUBE ...
MEER LINKS HIERONDER
MIJN NIEUW BACKUP-KANAAL: https://www.youtube.com/channel/UCHv6...


En: ik wilde dit jullie niet onthouden. De slavengang (RED.):

This page contains HTTP resources which may cause mixed content affecting security and user experience if blog is viewed over HTTPS.
Fix    Dismiss    Learn more 
<iframe allowfullscreen="true" class="youtube-player lazy-loaded" data-src="http://www.youtube.com/embed/R5tzpSDQTME?version=3&amp;rel=1&amp;fs=1&amp;autohide=2&amp;showsearch=0&amp;showinfo=1&amp;iv_load_policy=1&amp;wmode=transparent" height="297" src="http://www.youtube.com/embed/R5tzpSDQTME?version=3&amp;rel=1&amp;fs=1&amp;autohide=2&amp;showsearch=0&amp;showinfo=1&amp;iv_load_policy=1&amp;wmode=transparent" style="border-style: initial; border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; font-weight: inherit; margin: 0px; max-width: 100%; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline;" type="text/html" width="474">