donderdag 25 oktober 2018

Een genezer, genezend in de matrix (deel 1)



Een genezer, genezend in de matrix (deel 1)

Als ik wakker word, heb ik mijn eerste maaltijd na ongeveer 3-4 uur. Dit is om al mijn organen te resetten en om mijn spijsverteringsstelsel zo veel mogelijk schoon te maken. Een koffie op dit moment zou ideaal zijn, of helemaal niet, en natuurlijk is het niet nodig. Koffiebeheersing ... Ik geniet van koffie, maar die zuurgraad is hard voor het lichaam, dus ik doe altijd wat bakpoeder in mijn koffie (ik draag wat bakzout en himalayazout bij me, als ik uit eten ga) ... de tanden die ik nog heb , bedankt ... en andere aanbevelingen zijn om te zoeten met melasse en honingmengsels, een beetje rauwe cacao en kokosolie toevoegen ... Ik heb ooit met een willekeurige persoon gekampeerd en hem een ​​willekeurige kop koffie aangeboden ... en hij zei dat mijn koffie de beste was die hij ooit in zijn leven had gehad ... die koffie had gelatine, kokosolie en ahornsiroop ... .èn .... zuiveringszout…. de lekkerste koffie is gezonde koffie ... geen koffie die hard voor het lichaam is. Twee keer per dag bij de maaltijd, vul ik aan met zink, MSM (voor zwavel), levertraan (rijk aan vitamine A en D), Vit. C., K2 (extra hoeveelheden om calcium te herverdelen van zacht weefsel naar botten), en B6, en verschillende druppels jodium op mijn arm. Normaal gekiemde sesam en zonnebloempitten hebben een hoge vitamine E, en ik krijg die in een dagelijkse probiotische smoothie met bottenbouillon ... of ik kauw ze gewoon alleen of in een salade. Voor magnesium krijg ik veel in een bad en na een bad ...  na een bad wrijf ik himalayazout, olie, magnesium, bakpoeder op mijn huid, wat ook exfolieert en alkaliseert ... als er genoeg in mijn huid zit, een spoelbeurt ... een zachte laag, die aan de lucht zal drogen. Tijdens het drogen aan de lucht spuit ik vervolgens mijn lichaam met verdunde waterstofperoxide in. Meerdere keren per dag zal ik me uitrekken en oefenen, dat zal mijn hele lichaam tegelijkertijd gebruiken, om lichamelijk herstel volledig te activeren. Het is via deze ideeën en meer dat ik in staat ben vele gezondheidsgerelateerde aandoeningen terug te draaien en mijn gezondheid naar een nieuw niveau te tillen, dat ik nog nooit heb meegemaakt, het is erg spannend ... spannend om te weten dat ik dat kan en tot een niveau van gezondheid, waar kanker geen optie is, en kleine kwalen zijn zelden een probleem. Ik heb een aantal jaren gezondheidstips verzameld bij indianinthemachine dot com, onder de categorie, ETEN VOOR VOEDING EN GEZONDHEID OM JE ONSTERFELIJK TE MAKEN, en een andere categorie bij O.N.E. Nieuws, NIEUWE TIPS VOOR DE GEZONDHEID VAN DE MENS  .

Kantoor van de wereldleraar

Door Maria vertaald vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2018/10/25/a-healer-healing-in-the-matrix-part-1/