zaterdag 20 oktober 2018

Saint Germain via Dancing Dolphin, October 18th, 2018

Sananda

Saint Germain via Dancing Dolphin, October 18th, 2018



St. Germain door Dancing Dolphin

"Lichtwerkers maken een enorm verschil!"

Ontvangen donderdag 18 oktober 2018

IK BEN St. Germain en ik heb een boodschap voor de Lichtwerkers van de Aarde op deze dag. We hebben ontdekt dat diegenen van jullie die het "Liefdeswerk" doen op dit moment een GROOT verschil maken in jullie 3D-realiteit. Je stuurt liefdesvibraties naar de hele planeet en naar al diegenen die op haar zijn. Dank je!!!!! We willen jullie allemaal aanmoedigen om dit werk voort te zetten. Doe mee met je intenties en je bent krachtiger dan je je kunt voorstellen.

De dingen gaan in een zeer snel tempo vooruit en er gebeurt veel in jullie wereld. Moeder God blijft haar massieve Tsunami van Liefde sturen; veel harten openen zich wanneer ze deze liefdespartikels van onze Moeder ontvangen. Wanneer ze ontwaken, vragen ze zich af: "Wat is er met mijn wereld aan de hand?"

Geliefde harten, laat me je vertellen dat er nog meer dingen snel zullen barsten. Ja, het licht blijft schijnen en het zal de donkerste daden verlichten die gedaan zijn door de weinigen die de controle hadden over de aarde. Velen zullen geschokt zijn als deze daden bekend worden gemaakt. Je zal er zijn om hen te troosten. Het is een ruw ontwaken dat iedereen zal moeten doorstaan. Dit maakt deel uit van het reinigingsproces, beste harten. De duisterste daden moeten geopenbaard en gereinigd worden zodat je kunt voortbarsten in je Nieuwe Aarde.

Ik kom vandaag om je aan te moedigen dat je een enorm verschil maakt met je liefdeswerk !! Blijf alsjeblieft LIEFDETRILLINGEN VERZENDEN naar IEDEREEN !!!

Ik ben je St. Germain en ik wens jullie allemaal een mooie dag toe. We zullen elkaar binnenkort ontmoeten en jullie Nieuwe Aarde vieren. Namaste.

Aarzel niet om te delen!

Messages of Love through Dancing Dolphin

Door Maria vertaald vanuit
https://sananda.website/saint-germain-via-dancing-dolphin-october-18th-2018/