maandag 15 oktober 2018

Mail van Tommy Robinson van The Rebel

Ontvangen via de mail.
The Rebel


Beste Maria,

Inmiddels heb je waarschijnlijk wel gehoord dat tientallen jonge Britse soldaten zijn gestraft voor het stoppen en praten met mij in een tankstation langs de weg.

Ze hadden hun mobiele telefoons in beslag genomen en doorzocht, en elke soldaat die een foto met me nam, kreeg een ernstige disciplinaire waarschuwing. En het lijkt erop dat een jonge man - we noemen hem Soldaat X - misschien wel uit het leger wordt ontslagen.

Het is schandalig - het is politieke correctheid verdwenen, en het werd aangescherpt door een klacht van de Muslim Council of Britain, een extremistische groepering.

Het heeft ook geleid tot een massale blijk van solidariteit door andere soldaten, die foto's publiceren op sociale media met de zin #IAmSoldierX. Het is geweldig om te zien.

Maar nu begrijp ik dat meer soldaten worden vervolgd.

Dus hebben we juridische raad geregeld, een advocaat met de naam Daniel Berke, om hulp te bieden aan deze en andere soldaten die met disciplinaire maatregelen worden geconfronteerd.

Hier is mijn video van  gisteravond waar ik het over heb:

I_am_Soldier_X_Update.png
Ik vertrouw Daniel als een advocaat, omdat ik me herinner hoe zorgvuldig hij werkte aan de zaak van Chelsey Wright, de jonge moeder uit Sunderland.
Daniel heeft aangeboden om elke soldaat te helpen - en het is 100% vertrouwelijk.
Dus als je een soldaat kent die vervolgd wordt voor iets dat zo belachelijk is als het "liken" van mijn Facebook-pagina, laat hem dan weten dat er hulp is.
Laat ze gewoon e-mailen via soldier@TheRebel.media om verbinding te maken met Daniel.
Onze soldaten doen zoveel voor ons - laten we iets voor hen doen.
Ondergetekende,

Tommy Robinson
Postscriptum Ik ga deze week onze petitie indienen ter ondersteuning van Soldier X bij het Ministerie van Defensie en 10 Downing Street. Als je nog geen kans hebt gehad om het te ondertekenen, doe dat dan - klik hier. 1)
P.P.S. Als laatste checkte ik dat we meer dan 178.000 namen op de petitie hadden - ik denk dat ik misschien wat hulp nodig heb om het te dragen!

The Rebel · Box 61056 Eglinton/Dufferin RO, Toronto, ON M6E 5B2, Canada 
Voetnoot:
1)  https://www.therebel.media/standwithourlads?utm_campaign=tr_soldier_x_daniel_berke&utm_medium=email&utm_source=therebel

Vertaald vanuit m.n mail.