maandag 22 oktober 2018

Ashtar: Ascensie-Vorderingen

Ashtar:
Ascensie-Vorderingen
18 oktober 2018
Nathalie Glasson /Sacred School of OmNa

Vertaald uit het Engels door Henk Steur





Geascendeerde Meester Verenigd Netwerk van Licht

Het eerste gereedschap dat ik met jullie wil delen is het Verenigd Netwerk van de Geascendeerde Meesters. Deze uitlijning en energiestroom werd geschapen door de eerste Geascendeerde Meesters om van de Aarde te ascenderen en zichzelf los te maken van de geboortecyclus. De uitlijning en de energiestroom zijn bekrachtigd en vergroten en manifesteren zich krachtig voor de Geascendeerde Meesters en elk ander lichtwezen om zich ermee te verbinden en zijn/haar voordeel ermee te doen. Als jullie jezelf in lijn brengen met het Licht-Netwerk van de Geascendeerde Meesters zijn jullie verbonden met de Eenheid van alle Geascendeerde Meesters, hun verenigd bewustzijn en verbinding met de Schepper. Jullie zijn dan in staat om te putten uit de wijsheid van de Geascendeerde Meesters en hebben toegang tot hun verlichting hetgeen een nieuw begrip brengt over jullie bestaan en ascensie op Aarde.

Als jullie dit verenigde Lichtnetwerk ervaren zullen jullie een dieper gevoel van eenheid ervaren, van heelheid, verbinding, eenheid en harmonie met alle aspecten van jezelf en degenen om je heen, zowel fysiek als energetisch, en ook van de Schepper.

Dit is een prachtige mogelijkheid om een dieper begrip te krijgen over wat het betekent om verbonden en verenigd te zijn met alles wat de Schepper is.

Commandant Ashtar, ik nodig jou uit met mij samen te werken. Breng mij alsjeblieft in lijn met het Verenigd Netwerk van Licht van de Geascendeerde Meesters. Ik wil dit netwerk en de lichtstroom benaderen op jouw sterrenschip, breng mij alsjeblieft naar de gepaste kamer. Help mij bij het binnenhalen van het Netwerk van Licht in mijn Ziel-Sterren-Chakra en door mijn wezen te laten stromen naar mijn Aarde-Sterren Chakra terwijl ik mij focus op een puur wit licht met een vleugje parelmoer.

Steun alsjeblieft mijn ervaring met het Verenigde Netwerk van Licht van de Geascendeerde Meesters.

Dank je wel.

Stel je voor dat het pure witte Licht met een vleugje parelmoer in je wezen komt terwijl je diep ademhaalt en ontvangt, en laat jezelf binnengaan in een nieuwe staat van eenheid die altijd binnenin jullie aanwezig is geweest. Dit proces zal jullie niet alleen in staat stellen om je met een dieper niveau te verbinden met alles wat de Schepper is, het zal ook afscheiding in je eigen wezen helen waardoor er een grotere staat van heling en harmonie kan zijn.

Licht - Innovaties

Op ons sterrenschip hebben jullie de mogelijkheid om de Licht-Innovatie-Kamer binnen te gaan om je bekwaamheid om te scheppen te gebruiken vanuit je nieuwe ziel-manifestaties van Licht, voor jezelf, de realiteit, de Aarde en zelfs het Universum.

Dit is een opening om jezelf te baden in superbe lichtvibraties- en frequenties om je wezen met licht te vullen zodat je ziel gloeit van vreugde. Je ziel zal dan nieuwe ideeën en begrippen met jullie delen over alles wat jullie vanuit het licht kunnen manifesteren om je huidige bestaan te steunen.

Met een eenvoudig idee, of een intentie zullen jullie in deze kamer ontdekken dat licht vorm aanneemt en scheppingspracht en waarheid manifesteert voor jullie en in je wezen. Dan is er alleen nog de noodzaak om te aarden wat zich in jullie wezen en de Aarde heeft gemanifesteerd door dit te ankeren in jullie Aarde Ster Chakra. Dit proces en deze ervaring stellen jullie in staat om uit lichtsituaties ervaringen en objecten te scheppen, zelfs als jullie eens vastzitten of als het onmogelijk lijkt om dit in jullie realiteit te manifesteren.

Het is een mogelijkheid om genezing te scheppen voor jezelf en voor Moeder Aarde. Lichtcreaties kunnen worden gevormd voor persoonlijk gebruik of voor het helen van de wereld.

Sommige scheppingen hoeven zelfs niet eens door jullie zelf gebruikt te worden, zij kunnen geschapen worden en energie krijgen door jullie en dan aan de Aarde geschonken worden waarbij de meest gepaste mensen die dan kunnen accepteren en tot fysieke manifestatie kunnen brengen. Een voorbeeld hiervan kan zijn: het binnen het licht scheppen van een manier of een intentie voor alle mensen om schoon water te hebben of een uitvinding die gelijkheid en liefde voor alle wezens bewerkt.

Er is zoveel dat jullie kunnen scheppen en schenken aan het bewustzijn van de mensheid waarvan jullie de resultaten in andere delen van de wereld mogelijk kunnen zien.

‘Commandant Ashtar, transporteer mij alsjeblieft naar de Licht Innovatie Kamer op jouw sterrenschip. Ik wil graag het opperste licht ontvangen dat in deze kamer is zodat mijn hart en ziel van vreugde zingen. Help en steun mij om in mijn wezen en mijn ziel te herkennen wat het meest essentieel voor mij is om in licht te scheppen. Ik sta open voor nieuwe ideeën en intenties om in mijn bewustzijn te komen en terwijl zij dit doen schenk ik hen aan het licht en laat ik hen voor mij een vorm aannemen. Help mij bij het plaatsen van deze manifestatie in mijn Aarde Ster Chakra en laat mij de positieve gevolgen voor mijn wezen herkennen.

Als het voor de wereld is, laat dit dan geschonken worden aan het bewustzijn van de mensheid en Moeder Aarde.

Dank je wel, en laat het zo zijn!

Dit proces stelt jullie in staat je te verbinden met je intuïtie en innerlijke leiding, jezelf te vertrouwen, je te verbinden met het licht en met je mogelijkheid om te manifesteren. Als intenties en ideeën worden geschapen in licht hebben zij een mogelijkheid om zich te manifesteren op fysiek niveau.

Als meer lichtwerkers binnen de lichtgebieden scheppen, zullen hogere lichtvibraties in staat zijn om zich te ankeren in de Aarde en ook nieuwe openingen maken voor de Schepper om aanwezig te zijn en vervulling door iedereen ervaren kan worden.

Licht en Bewustzijn Stempeling

Licht en Bewustzijn Stempeling is een prachtige manier om te werken met de ascensiegolven en het verankeren van de nieuwe vibraties in de Aarde om transformatie voor iedereen te bewerkstelligen. Nieuwe energieën komen steeds weer naar de Aarde en de mensheid en in de Licht en Bewustzijn Imprint Kamer kunnen jullie deze nieuwe energieën benaderen en opslaan in je wezen, in objecten of kristallen in je huis, in situaties of ervaringen, in waarheid: in alles dat jullie inspireert of dat geleid voelt.

Imprinten is verwant aan downloaden maar het vereist van de ontvanger een diep kernniveau en daarom moet het voorzichtig behandeld worden en eerder door het volgen van jullie innerlijke leiding dan door je eigen verlangens.

‘Commandant Ashtar, transporteer mij alsjeblieft naar de Bewustzijn Imprint Kamer zodat ik de nieuwe ascensie-energieën kan ervaren die zich in de Aarde ankeren en zich in mijn wezen vestigen. Moge de meest passende ascensie-energieën zich in mijn wezen opslaan en positieve, liefhebbende transformatie scheppen, alsmede vrijheid, liefde en ascensie.

Ik word geleid om de ascensie-energieën op te slaan in …………………………..(geef een reden of een uitkomst die je wilt manifesteren). Terwijl ik mij hierop focus, sla dan de meest gepaste ascensie-energieën die momenteel beschikbaar zijn. Dank je wel.

Focus je eerst op het ontvangen voor jezelf. Dan, als je voelt dat je eraan toe bent, richt dan je aandacht op het wezen, objecten of kristallen in je huis, situaties of ervaringen die jullie in het licht willen ankeren, terwijl jullie je de lichtfrequenties voorstellen die doorkomen en transformatie scheppen.

Dit proces kan veelvuldig herhaald worden omdat elk bezoek jullie in staat stelt om de meest recente energievibraties in je lichaam op te nemen en ook ascensie-activeringen en verlichting. Het is een positieve manier om in lijn te blijven met de ascensie-opwaarderingen die dagelijks plaatsvinden.

Voel je alsjeblieft vrij om mij en de kamers te bezoeken die ik zo vaak mogelijk met jullie heb gedeeld; zij staan voor jullie open voor gebruik. Ik vraag alleen dat jullie je intuïtie gebruiken en de uitdrukking van je ziel als jullie in de kamers zijn voor begeleiding.

Met sterren-zegeningen,

Commandant Ashtar


Bron: http://wakkeremensen.blogspot.com/2018/10/ashtar-ascensie-vorderingen-18-oktober.html#more