zondag 21 oktober 2018

Greg Hunter 10-20-18 ... "Dave Janda - De Deep State haalt uit omdat hij verliest"

by Kauilapele

Deze Greg Hunter / Dr. Dave Janda-conversatie behandelt heel wat verschillende aspecten over de "Deep State uithalen", overal. Ik heb de punten die Greg in de videotekst heeft geplaatst in een paar regels weergegeven.
Gepubliceerd op 20 oktober 2018
Radio-host Dr. Janda zegt,

. Ik zou zeggen dat we winnen.
. De reden dat ik het zeg is dat al deze juridische benoemingen ... Ik geloof dat we een meerderheid    van vijf tot vier rechtsregels hebben in het Hooggerechtshof.
. Ik geloof dat (DOJ aanklager) Huber achter de schermen aan deze aanklachten heeft gewerkt en ze    zullen worden ontzegeld zodra de derubricering plaatsvindt.
. Ik geloof dat militaire tribunalen zijn ingesteld en meer openlijk hun werk zullen doen, maar dat betekent niet dat we al hebben gewonnen.
. We zijn aan het winnen en we zijn aan het winnen. We hebben nog niet gewonnen. Daarom geloof ik dat deze tussentijdse verkiezingen zo belangrijk zijn. Daarom zien we de hysterie uit de Deep State-spelers die de poppen uit het middenniveau zijn. Dit is waarom we de Bookers, de Clintons, de Obama's en de Bidens allemaal zien uithalen .
. Ze weten of mensen overal in de raad  over rechtsstaatkandidaten stemmen en niet meedoen aan deze agenda die de globalisten naar voren brengen, zoals geen grensbeveiliging, heiligdomsteden, belastingverhoging en als je niet op ons stemt,  zullen we je de das omdoen, als ze die agenda niet kopen, weten de Deep State-spelers dat de rechtsstaat zal worden geïmplementeerd zoals het al tientallen jaren niet meer in Amerika is geïmplementeerd.
. De Deep State-globalisten zijn ​​in het vizier van een echt rechtssysteem, in tegenstelling tot een rechtssysteem dat alleen maar rook en spiegels is. '

Sluit je aan bij Greg Hunter als hij een-op-een gaat met Dr. Dave Janda van het populaire radioprogramma "Operation Freedom".

Donations: https://usawatchdog.com/donations/
Stay in contact with USAWatchdog.com: https://usawatchdog.com/join/
All links can be found on USAWatchdog.com
Bron: https://kauilapele.wordpress.com/2018/10/20/greg-hunter-10-20-18-dave-janda-deep-state-lashing-out-because-it-is-losing/