zondag 28 oktober 2018

EVENT!!! Flits van energie van de grote centrale zon wordt naar de aarde geleid, zeggen de Pleiadiërs

Maar weet dat wanneer de flits van energie van de grote centrale zon komt - en het is inderdaad goed op weg, we zijn blij om te melden - het is waar dat niets - niets - niets ooit meer hetzelfde zal zijn voor jou. Je zult getransformeerd worden in een oogwenk zoals je Schrift zegt. Want liefde heeft gewonnen en liefde is hier! Wij zijn het Pleiadische collectief. We geloven dat Moeder God je nu een paar woorden wil zeggen. Het was ons een genoegen om verbinding te maken. - Pleiadisch collectief



Verwant:

Wanneer de galactische puls komt !! Bericht van de binnenaarde !!  1)

Mijn lichaam voorbereiden op galactische puls !! Ik herstel mijn lichaam en gezondheid ... Hier zijn enkele tips die werken 2)

Ashtar: Galactische puls komt op je pad, alles zal veranderen in een oogwenk ... Tijd voor waarschuwingen is voorbij ... Alle richtingen zijn lang gekozen  3)

One Who Serves, legt uit: "The Event": een galactische puls van energie komt vrij, en dan gebeurt dit!  4)

Pleiadische Raad via Galaxygirl, 27 oktober 2018
Pleiadians (gechannelde berichten)


 Gegroet wij zijn de Pleiadische Raad die vanavond, waar u ook bent op Nova Gaia, ons licht en onze liefde naar ons Aardeteam sturen. En we zeggen dit met veel genoegen dat je eindelijk bent aangekomen, hoewel velen van jullie je hoofd schudden in ongeloof, want je ziet Nova Gaia niet om je heen. Maar we zeggen je heel gretig dat het ja, inderdaad dat is omdat je het aan het creëren bent. En de energieën van dit tijdsbestek ondersteunen deze creatie in hoge mate. En wij vragen dat je je geloof uitbreidt en begint met je hartruimte te zien want dit is de baarmoeder van de schepping, vanuit de hartenruimte, en wanneer men dit beseft, zijn alle dingen mogelijk.

Wij willen je vandaag dit begrip schenken, dat je inderdaad degene bent waarop je hebt gewacht. We glimlachen op je vanuit je nu vriendelijke hemel op onze schepen. Als je ons ziet, zou je dan groeten? Erken en bouw voort op deze verbinding. Deze boodschappen zijn onze ranken van liefde en licht voor jou. Elke boodschap is gecodeerd met onze vibratie van het Bronlicht en het is onze bedoeling dat je diep binnenin je voelt en weet hoeveel je geliefd bent, gekoesterd buiten je huidige begrip. En zo zie je, dit moet met de hartengeest gevoeld worden. Het moet energetisch worden geabsorbeerd, niet intellectueel begrepen. Er is het verschil. Heel lang is de Aarde een plaats geweest waar de geest heerste over het hart. Maar nu niet meer. Het moet een plaats van liefde zijn, van licht, van de zegen van de Moeder en je kunt dit zien en dit gemakkelijker creëren wanneer je door je hart spreekt en door je hartgeest heen kijkt. Het is mooi.

Deze heeft veel vragen en we zien dat veel van jullie die ook hebben. En we zijn enthousiast en blij om op dit moment contact te hebben met ons grondpersoneel. Want tijd is slechts momenten van punten van beslissingen die aaneengeregen zijn binnen een orthogonaal matrixconstruct (?) dat vanuit jouw perspectief altijd lineair is geweest, vanuit het 3D-perspectief. Maar we zien je uitbreiden naar de spiraalmatrix van de tijd - niet een matrix in een donkere betekenis, maar een uitgebreid begrip van soorten. En spiralen draaien naar boven, niet waar? En dus zien we vrienden die je naar boven zien draaien met deze nieuwe energieën van liefde en van hoge vibratie die een geschenk voor je zijn vanuit de baarmoeder van het universum. We moedigen je aan om door te gaan met het verwelkomen van hen in jou, om je te helpen groeien en groeien naar je ware zelf. We verwelkomen je thuis bij ons en bij je andere galactische families van verschillende afkomst. Je bent thuis wanneer je dit met je hartgeest ziet.

Wanneer je dit waarneemt, zul je er zijn, want Nova Gaia is een vibratie, een ruimte, een kostbare plaats waar je helemaal in het creëren bent, zelfs nu, met elke gedachte en beslissing om liefde te kiezen op elk moment - dit is je doel en je traject. Om deze liefdesbrug te bouwen voor de anderen, die verloren zijn gegaan in hun eigen innerlijke matrix van keuzes die iets anders omarmde dan het licht. Ze verwerken dit, ze voelen dit en zien de hogere energieën vanuit een ander perspectief dan jij die wakker bent en enthousiast over hen bent. Nee, voor degenen die in slaap zijn gevallen, zal het een abrupt ontwaken zijn en zullen ze je kalmerende aanraking, woorden, begeleiding nodig hebben. Maar weet dat wanneer de flits van energie van de grote centrale zon komt - en het is inderdaad goed op weg, we zijn blij om te melden - het is waar dat niets - niets - niets ooit meer hetzelfde zal zijn voor jou. Je zult getransformeerd worden in een oogwenk zoals je Schriften zegt. Want liefde heeft gewonnen en liefde is hier! Wij zijn het Pleiadische collectief. We geloven dat Moeder God je nu een paar woorden wil zeggen. Het was ons een genoegen om verbinding te maken.


Per Staffan 28 oktober 2018

Galaxygirl channelde teksten

Gegroet, lieve kinderen, het is je Moeder God. Ik zie je, kinderen. Ik zie je vermoeide gezichten en verschroeide voeten en ik zeg je dat je onmetelijk geliefd bent! Jullie zijn mijn dierbare kinderen met mijn hartadem doordrenkt in jullie eigenlijke hartruimte, waar ik woon, en of je deze waarheid accepteert of niet, het is waar! Jullie hebben allemaal mijn handafdrukken over je heen. Jullie, mijn dierbare dappere kinderen, die al zo lang zo dapper hebben gevochten, zijn vannacht vermoeid. Ik zie het. Ik voel het. Ik wil dat je mijn troost nu op je voelt.

Ga zitten en wees stil, als je kunt. Klim in mijn open armen en ga op mijn schoot zitten en laat je hoofd tegen mijn borst rusten. Voel het ritme van mijn hartslag  met dat van jezelf en heb vrede. Dit is hoe ik liefde naar mijn kinderen stuur, op een manier hoe melkwegstelsels worden gemaakt - met mijn adem, met mijn liefde. Wees gevoed, wees getroost op deze dag, deze nacht, waar je ook bent op Moeder Gaia, en weet dat je inspanningen de moeite waard zijn en je overwinning verzekerd is. Want jij bent mijn hart en ik roep je naar huis. Laat de liefde licht tsunami - mijn adem - laat het voor jou, en voor de kinderen, de golf zijn. Wees dit licht. Wees deze liefde voor de anderen en door dat te doen, zullen mijn handafdrukken van liefde uitreiken en de anderen aanraken, mijn licht en mijn liefde uitspreidend.

Heb vrede. Je hebt gezegevierd. Verspreid het licht, wees het licht en weet dat ik naar je toe kom en ik ben er al. Gezien? Je zit op mijn schoot! Er is geen scheiding. Je creëert de hele tijd,  kinderen. Creëer liefde. Creëer licht. En meteen zul je merken dat je bij mij thuis bent. Want er is niets te vrezen. Angst is een illusie van gebrek aan mij. Het kan natuurlijk niet waar zijn want ik ben in alles. Vader en ik houden je deze avond dichtbij, deze kostbare avond. Is het jullie allemaal opgevallen dat je de illusie hebt dat de tijd wordt opgerekt en dat je je aangetrokken en misplaatst voelt? De matrix stort in elkaar. De nieuwe kristallijne matrix wordt recht onder je voeten gevormd! Voel je het? Ja, stap er maar in. Loop met blote voeten op Gaia en zing voor haar een liefdesliedje en zij zal je vermoeide voeten troosten en verfrissende energieën sturen. Stuur licht naar haar koninkrijken en wees mijn helende handen op haar lichaam. Voer Reiki uit op haar vorm, houd van elkaar. Kinderen, wees mijn golf. Wees mij, in vorm. Want dat ben je al. Kun je het zien? WE ZIJN ER! We hebben het gedaan!

Ik ben je Moeder God en oh, kinderen, mijn dierbaren, ik raak mijn neus aan met die van jou (haha neusneuzen zei mijn moeder. Red.) en ik staar diep in je ogen. Weet je wat ik zie? Ik zie eindeloze mogelijkheden van vreugde en oneindige creaties die je nog moet onderzoeken, en ik zie perfectie. Het moedige deel hiervan is om op zijn beurt de perfectie te zien - zie mij - in de anderen en er van genieten om de 3D-teleurstellingen weg te laten glippen. Deze energieën zijn lichter en jullie kinderen worden lichter. Je wordt je lichtlichamen in vorm - een zeldzame en opwindende prestatie en traktatie! Geniet van deze ervaring, dit unieke heerlijke gevoel van in een veranderende – morphing (?) - fysieke vorm te zijn en te genieten van de reis. Vergeet niet dat je nooit alleen bent. Ik ben altijd bij je. Ik ben je Moeder God. Ga nu en verspreid mijn licht naar de anderen en wees in vreugde. Ik ben je Moeder God.

~ galaxygirl


Voetnoten
1) https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3641673.html
2) https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3593788.html
3) https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3593510.html
4) https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2017/3510552.html


Door Maria vertaald vanuit
http://www.ournewearthnews.com/2018/10/28/flash-of-energy-from-the-great-central-sun-is-headed-to-earth-says-pleiadians/