donderdag 25 oktober 2018

Koffiebeheersing ... Ik geniet van koffie, maar die zuurgraad is hard voor het lichaam, dus ik doe altijd een beetje zuiveringszout in mijn koffie ...






Voedsel en gezondheidstips om u te helpen onsterfelijk te worden

Koffiebeheersing ... Ik geniet van koffie, maar die zuurgraad is hard voor het lichaam, dus ik doe altijd wat zuiveringszout in mijn koffie (ik draag wat zuiveringszout en himalayazout bij me, als ik uit eten ga) ... de tanden die ik nog heb, bedankt ... en andere aanbevelingen zijn om te zoeten met melasse en honingmengsels, een beetje rauwe cacao en kokosolie toe te voegen ... Ik heb ooit met een willekeurige persoon gekampeerd en hem een willekeurige kop koffie aangeboden ... en hij zei dat mijn koffie de beste was die hij ooit in zijn leven had gehad ... die koffie had gelatine, kokosolie en ahornsiroop ... .èn .... zuiveringszout…. de lekkerste koffie is gezonde koffie ... geen koffie die hard voor het lichaam is.


Vertaald door Maria vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2018/10/24/coffee-mastery-i-enjoy-coffee-but-that-acidity-is-hard-on-the-body-so-i-always-dab-a-bit-of-baking-soda-into-my-coffee/