maandag 29 oktober 2018

AAN AL DEGENEN DIE HET NIET WILDEN GELOVEN EN MIJ / ONS SOMS MISSCHIEN ZELFS BELACHELIJK MAAKTEN

LIEVERDS!

Ik doe het nu al vijf of 6 jaar, deze overtuiging aanhangen. Het begon allemaal met een aankondiging van Cobra. Nou, niet precies. Ik was al een beetje aan het zoeken.
Afijn, in maart of zo in 2013 kwam Cobra met de eerste aankondiging van de Event. Ik stond perplex over wat dat inhield.

Als ik er over praatte kreeg ik zonder uitzondering ongeloof, en meer en meer verloor ik mijn sociale contacten. NU, NU sta ik helemaal alleen. Het lukte me niet om helemaal mijn mond te houden en de verwijdering werd steeds groter.

Nu is het dan zover. Hij is officieel aangekondigd, the Event. Gisteren. Na de vele vele tegenwerking van het duister zijn we door de barrières heen. Misschien al dit jaar.

Wat ik er over kwijt wil dat is: wees niet hard voor jezelf. Je bent er niet alleen in geweest. Zo'n beetje de hele wereld deed eraan.Ik heb geleerd in de loop der tijd dat ik tot de lichtwerkers hoor en in slaaptijd ben voorbereid op dit gebeuren. Daar weet ik bewust nog steeds niets van. 144.000 in totaal wereldwijd zijn voorbereide lichtwerkers, waarvan een deel niet schijnt te zijn  ontwaakt. De tegenwerking vanuit het Duister (De Cabal) was enorm. Als je je alleen liet informeren door de algemene media, krant, t.v. enz. kwam je nooit achter de waarheid. Eén van de dingen die ik meteen heb gedaan in het verleden toen ik erover las was: tv wegdoen. Er werd hypnose via de t.v. tegen ons gebruikt. Dat kon toen de t.v. er eenmaal was.

Nu hebben we internet. Stroop je mouwen op, ga mediteren om los te komen, het enige dat je hoeft te doen en stel jezelf goed op de hoogte.

Nogmaals: wees niet hard voor jezelf.

Veel liefs van mij.