zondag 23 september 2018

BERICHT VAN DE ENGELEN 22-9-2018




Messages from the Angels

Bericht van de engelen


Het gebeurde opnieuw deze week. Terwijl ik zat om de engelboodschappen te channelen, voelde ik de liefdevolste aanwezigheid over me komen en de woorden kwamen met een groot gevoel van vrede. Ik vermoed dat we op een gegeven moment terug zullen gaan naar de stem van de engelen, maar nu genieten van de zoetheid van de energie achter deze woorden ...
In de stille omhelzing van mijn Aanwezigheid zul je de liefde vinden die je zoekt. In de stille momenten tussen gedachten voel je de vrede waar je naar hunkert. In de ogen van de schepping zul je van mij getuigen en altijd proberen in menselijke harten naar de oppervlakte te komen.

Voel jezelf terugzinken in mijn liefde als een golf die in de oceaan zakt.

Terwijl je ademt en ontspant in de omhelzing van mijn liefde, zullen je pijnen genezen en zullen je problemen worden opgelost. Je hoeft niet meer de neiging te voelen om gekwetst, in de steek gelaten, verraden of geringschatte te worden, want mijn liefde is zo allesomvattend dat het alle pijn zal overschaduwen, net zo duidelijk als licht de illusie van duisternis wegjaagt.

Je bent nooit gescheiden van mij. Je kan het niet zijn. Je zoekt me in de armen van een ander. Je kijkt naar mijn liefde in de erkenning en instemming van de wereld. Je vindt me in momenten van gelukzaligheid en op de vriendelijkere, mooiere momenten in het leven. Ik leef in al deze ruimtes. Ik ben er echter ook op de plaatsen waar je me niet gemakkelijk kunt vinden, en in de ogen van degenen die vergeten dat mijn liefde ook in hen leeft.

Ik kan je niet verlaten. Wanneer anderen zich uit je leven lijken terug te trekken, ben ik bij je. Wanneer anderen mijn licht niet in jou zien, blijf ik daar altijd. Wanneer je behandeld wordt met minder dan mijn liefde, hou ik van je en accepteer je precies zoals je bent. Mijn liefde heeft geen toestand. Je bent perfect in mijn omhelzing.

Ademen. Voel hoe mijn liefde pulseren in elke hartslag. Adem mijn liefde in met elke ademhaling. Voel het gezoem van mijn leven in je cellen terwijl ze bezig zijn met hun dagelijks leven, en creëer de mantel die je je menselijk lichaam noemt. Sta mij toe om in je op te staan, eenvoudig door je ademhaling en intentie, en ik zal je helpen al je problemen op te lossen, al je kwalen te genezen, je uitdagingen op te lossen en je in plaats daarvan te richten op je leven als een vreugdevolle uitbreiding van ons collectieve wezen. Kom tot rust. Ik ben in jou en jij bent in mij.

Wij zijn een.


Vertaald vanuit
http://sananda.website/message-from-the-angels-via-ann-albers-september-22nd-2018/