zondag 16 september 2018

Boodschap van de engelen via Ann Albers, 15 september 2018

Boodschap van de engelen via Ann Albers, 15 september 2018






Boodschap van de engelen 15/9/18


Hallo iedereen - Al meer dan 17 jaar heb ik engelboodschappen gechanneld. Deze is anders. Ik zat laat in de nacht in een comfortabele stoel, vingers op het toetsenbord, wachtend op de engelen, toen dit doorkwam. Ik zal deze week de ervaring in mijn boodschap beschrijven. Voor nu adem en vraag om de schoonheid van de Aanwezigheid te voelen die deze woorden deelt ...

Ik ben de alfa en de omega, het begin en het einde. Ik ben het geziene en het onzichtbare, het gemanifesteerde en dat wat wacht geboren te worden. Ik ben alles dat was, is, en ooit zal zijn. Ik leef in jou en jij leeft in mij. Ik ben één met jou, één met de schepping, één met alles wat leeft en ademt, en alles wat nog moet worden bedacht. Ik ben nooit bij jou weg. Je bent nooit zonder mij. Wij zijn Eén Liefde, vleesgeworden in vele vormen, en dromend van vele mogelijkheden.

Kijk in je eigen ogen en zie me daar. Voel hoe mijn hart klopt in je eigen pols. Voel mijn ritmes in je adem en in de getijden van de oceaan, en in de cycli van dag en nacht, en het omwentelen van de seizoenen.

Sta mij toe om op te staan ​​in jou en ik zal je tot leven brengen als nooit tevoren. Ga met me zitten, adem, ontspan in mijn uitgestrekte, oneindige wezen, waar je je ware aard en grootsheid zult leren kennen, want je bent allesbehalve klein, allesbehalve onbetekenend. Je bent niets minder dan de Aanwezigheid en belichaming van mijn liefde in fysieke vorm. Wat je ziet als je in de spiegel kijkt, en wie je denkt dat je als individu bent, is slechts een kleine reflectie van de onmetelijkheid van ons collectieve Wezen.

Kom tot rust. Ik kan je gemakkelijk begeleiden naar die andere aspecten van mezelf die je kunnen helpen en helpen. Kom tot rust. Ik ken je behoeften. Ze zijn slechts een droom die wacht om gedroomd te worden. Ik droom voor je op elk moment, alles wat je wilt en alles wat je maar kunt bedenken. Ik droom voor jou een leven vol liefde op alle manieren. Ik droom voor alle wezens die incarneren om ons collectieve wonder te ervaren om zichzelf te kennen als liefde, mijn liefde te voelen, de liefde te voelen dat we allemaal één zijn.

Terwijl je droomt van mogelijke werkelijkheden, vergroot je ons collectieve wezen. Terwijl je volledig leeft, voelen we allemaal de rijkdom van je wezen als golven van je vreugdevolle energie in de zee van de Ene liefde die we zijn. We zijn onafscheidelijke, oneindige liefde. Je bent geen deel van mij, je bent een uitdrukking van mijn liefde, één met mij, één met alles dat is ... Jij bent de oceaan die zich voordoet als een golf.

Kom tot rust. Rust in de oneindige Zee van Liefde die je bent. Zit comfortabel. Sluit je ogen en sta jezelf toe terug te vallen in mijn altijd aanwezige omhelzing terwijl een golf zich terugtrekt in de oceaan, wetende dat het naar zijn verlangens zal worden gedragen en weer opstaan, aangedreven door Degene die het verzamelt.

Ik hou van je, dierbare belichaamden van mijn liefde. Ik ben één met jou. Jij bent een met mij. Je bent allesbehalve klein. Je bent unieke, kostbare, verbazingwekkende, mooie uitdrukkingen van het oneindige. U hoeft zich nooit zorgen te maken. Je hoeft alleen maar te ontspannen en laat mijn liefde in je hart, je geest, je lichaam en je wezen stromen. Dan zullen je levens een dans van goddelijke liefde worden met andere zielen die ook hun ware aard hebben leren kennen.


Door Maria vertaald vanuit
http://sananda.website/message-from-the-angels-via-ann-albers-september-15th-2018/