zondag 23 september 2018

Sananda via James McConnell, September 23d, 2018

Sananda via James McConnell, September 23d, 2018

 



Mijn liefste hart, mijn dierbare zuster, ik kom vandaag om je een boodschap te geven, een boodschap van liefde, een boodschap van dankbaarheid van zegeningen, ik ben gezegend dat je nu verbonden bent met Aspecten van je goddelijke essentie, je maakt deel uit van een prachtig collectief een goddelijke monadische essentie, en nu is het tijd om verbinding te maken met die delen van het zelf, je kunt van elkaar leren en 'steun en liefde voor alle aspecten van iedereen ontwikkelen'. 'Je bent niet langer de discipel, je bent weer de meester, elkaar steunen en andere delen van jezelf worden uitgedrukt met liefde vanuit de hogere rijken, het is een zegening om allemaal weer samen te komen op dit moment.

Als ik tot u kom in dit goddelijke Nu in dit nulpuntsveld van Eenzijn, om u en de Mensheid te vertellen, dat u nu op het punt bent van de Grote storm. Nu 'stel je jezelf voor in de zee, je bent in het midden van een grote orkaan, de golven beginnen tot 100 voet te komen, dan komen de golven op 200 voet en zo verder, enzovoort, dan kom je in het centrum van het oog van de storm, wetend dat je een lange tijd in het centrum van de storm zou kunnen zijn, dagen en weken gaan voorbij in je lineaire tijd en je bent nog steeds in deze storm, "alas", dan beginnen plotseling de golven de wolken te kalmeren, dan een deel in de lucht en de zon schijnt door.  'De zon schijnt door zo helder, dat het de hele hemel verlicht !! -

Daar heb ik het over als de omschakeling naar The Event!

Je hebt de storm uit de weg geruimd 'om tot op dat punt eenzijn te komen!

Tot het punt van pure neutraliteit.

Mijn liefste, jij bent de storm aan het rijden, je bevindt je momenteel in het midden van deze grote storm, maar onthoud dat alle stormen uiteindelijk zullen afnemen voor het licht om opnieuw te komen.

De grote gebeurtenis is net aan de horizon, houd je kin boven de rand van het water, mijn beste,

Ik hou meer van je, ik ben meer bij je dan je weet, ik ben maar een adem van je verwijderd.

Al mijn goddelijke vrede en liefde, lieve zuster Aurora Athena.

Lord Sananda 🕊


Vertaald door Maria vanuit
http://sananda.website/sananda-via-james-mcconnell-september-23d-2018/