woensdag 12 september 2018

Ervaringen Tommy Robinson inde gevangenis, van mail 12-9-2018

Ontvangen via de mail:

In mei werd ik 13 maanden in de gevangenis gegooid wegens minachting voor de rechtbank, omdat ik het nieuws van buiten een islamitische verkrachtingbende in Leeds rapporteerde.

In augustus, nadat ik twee en een halve maand in eenzame opsluiting had gediend, wierp het Court of Appeal die veroordeling weg en bevrijdde ik me vanwege schandalige fouten van de rechter in Leeds.

Maar ik heb nooit iemand het volledige verhaal verteld van wat er die dag in Leeds gebeurde, nadat ik achterin een politiebus was gegooid en weggereden.

Maar nu wil ik u alles vertellen - van de hoorzitting van de kangoeroehof tot het worden gestuurd naar de gevangenis in Hull, naar de overdracht naar HMP Onley, de gevangenis met de hoogste moslimbevolking van een C-categorie gevangenis in het VK.

Het is het meest openhartige interview van mijn leven. En je kunt het hier bekijken:
https://www.therebel.media/tommyrobinson?utm_campaign=tr_prison_interview&utm_medium=email&utm_source=therebel

Ik heb dingen verteld die ik nog niet eerder vertelde.
. hoe een islamitische terrorist genaamd Sayful Islam een ​​bedreiging vormde voor mijn gevangenisdeur
. hoe ik werd overgebracht naar een gevaarlijke gevangenis gerund door islamitische bendes, en ik werd "racist" genoemd toen ik klaagde
. hoe ik in de gevangenis werd 'gearresteerd' omdat ik kritiek had op de islam. hoe ik in een draadkooi werd geplaatst, en niet mocht oefenen,  de kerk van de gevangenisbezoeken of  andere gevangenen ontmoeten
. hoe de gevangenis mij uithongerde, en weigerde om me meer dan één blik tonijn per dag te laten kopen (van mijn eigen geld)
. wat ik schreef in een brief aan mijn vrouw en kinderen - een brief die gevangenbewaarders in beslag namen, en niet zouden afleveren. en zoveel meer.

De feiten in dit interview - en de documenten die ik op het scherm laat zien - zullen u verontrusten. De enige troost die ik uit deze hele situatie put, is dat door het zien van het verhaal veel meer mensen zich hebben laten horen. Onze steun groeit en we slagen erin de harten en geesten van mensen te winnen.Bekijk mijn interview 2) hier en deel het met je vrienden en familie. Plaats het op sociale media. Vertel het je vrienden.Het is niet alleen mijn verhaal - het is ook jouw verhaal.Ondergetekende,Tommy RobinsonPS. Zoals ik in het interview uitleg, staat de procureur-generaal erop mij terug te sturen naar het proces voor minachting van de rechtbank. Helaas betekent dat dat ik mijn advocaten opnieuw moet aannemen en ik heb net een nieuwe factuur ontvangen van hen voor tienduizenden ponden.



Dat is onderdeel van het plan van de regering om me te breken - fysiek, psychologisch en financieel.


Uw voortdurende steun is wat mij drijft. Klik hier 1) om te helpen als je kunt - bedankt.

P.P.S. Bedankt voor je ondersteuning. De afgelopen maand ben ik bezig geweest met mijn plannen voor de toekomst. Ik zal je binnenkort laten weten wat mijn volgende stappen zullen zijn!

The Rebel · Box 61056 Eglinton / Dufferin RO, Toronto, ON M6E 5B2, Canada
Deze e-mail is verzonden naar ,,, Klik hier om te stoppen met het ontvangen van e-mails.
Je kunt The Rebel Media ook volgen op Twitter.


Voetnoten
1) https://www.therebel.media/save_tommy_robinson_again?utm_campaign=tr_prison_interview&utm_medium=email&utm_source=therebel
2) https://www.therebel.media/tommyrobinson?utm_campaign=tr_prison_interview&utm_medium=email&utm_source=therebel

Vertaald vanuit email.

Site for Tommy Robinson / Ezra Levat:
https://www.therebel.media/?utm_campaign=tr_prison_interview&utm_medium=email&utm_source=therebel