woensdag 19 september 2018

Saint Germain via Nancy Tate, September 18th, 2018






Ik ben hier vandaag om je te vertellen over een komende tijd in je leven. Het is een tijd voor jullie allemaal om tot de conclusie te komen dat jullie jezelf op verschillende manieren hebben gegeven waarin jullie niet alleen je hart hebben gevolgd maar ook je innerlijke weten zijn gevolgd. Ik ben St. Germain, en ik spreek hier door, omdat ze me de uitkomst heeft gegeven van wat ze heeft geleerd in haar tijden van de afgelopen jaren. Ze neemt nu de tijd om haar eigen innerlijke weten te verkennen en de reiniging toestaat van wat haar in deze tijden die net om de hoek zitten tegen kan houden.

Ik ga een paar momenten nemen om je een voorbeeld te geven van wat je kunt doen om in je eigen voetsporen te treden en de grote weg te nemen naar het opruimen van wat er de laatste tijd in je leven gebeurde. Het is een lange weg die op zoveel manieren is verlopen dat je misschien niet eens beseft wat je hebt gewonnen in de tijd dat je zoveel stress hebt meegemaakt. Ook zie je tegelijkertijd zo vaak de vrijlating van wat je je herinnert als zijnde de weg die je hebt afgelegd om je de kennis te geven van wat waardevol is in je leven. Het brengt ook de stress naar een punt dat je in staat bent om je te zuiveren van wat je tegenhoudt van de nieuwe tijden die nu op je wachten.

Hier is een voorbeeld van wat je nu aan het beleven bent. Het is waardevol om te kunnen zien wat er in je leven gebeurt, dat je niet altijd plezier geeft, maar het voelt als een noodzakelijke stap om jezelf te kunnen zuiveren van de oude manieren van leven die zo verwarrend waren in het ontvangen van wat in je leven werd gebracht waarvan je de reden niet hebt begrepen. Het gaat er allemaal om dat je kunt zien wat er overal ter wereld is gebeurd, en ook in je eigen leven. Als je de sluiting van deze verbinding ziet, zie je ook het begin van de heldere manier om je leven in het moment te leven  en voor altijd, en zelfs in de representatie van het sturen van liefde naar al het leven over de hele wereld, evenals naar dit universum en anderen.

Ik heb veel ervaring in mijn leven, rond en rond, boven en onder, onder en tussen, in het kunnen brengen van mezelf tot het begrip waarin ik in staat ben geweest om hier met je te zijn in deze tijd van sluiting van het oude en de wonderbaarlijke opening van de nieuwe manier van zijn die we werkelijk zijn. We zijn allemaal bezig met de stappen om te laten zien wat we hebben geleerd. We kunnen zien waarom we de velden met madeliefjes en alle bloemen, grassen, bomen enz. van het wonder van de aarde zelf hebben gekozen om de schoonheid en het expressieve vermogen te produceren om te handelen in de uniekheid van elke manier van leven die bij ons is  en in de schoonheid van delen met heel het bestaan. We zijn nu op het gebied van het terughalen van het eenzijn dat we allemaal zijn, en het kunnen vergeven van alles wat niet resoneert met ons, en ervoor kiezen door te gaan met wat we zien. onze eigen unieke manier om die liefde naar alle leven te sturen .

Ik ben vandaag hierheen gekomen en heb dit gesproken, want ze heeft geprobeerd de weg te vinden om verder te gaan in het delen met jou dat ze al zoveel jaren doet. Ze heeft de stilstand voor wat ik zie een korte tijd gevoeld en probeert nu uit te drukken wat ze ervaart op een manier om dat te doen. Zoals ik het nu zie, begint ze zich te realiseren dat elke manier die ze voelt om dat te doen, de manier is waarop ze het moment creëert met haar liefde voor jullie allemaal. Zoals jullie allemaal voelen, maakt het deel uit van wat er overal ter wereld plaatsvindt en ook daarbinnen.

Ja, er vindt op deze aarde ook enige opheldering plaats en terwijl het dit doet, verspreidt het zich door het land en naar buiten. Daar sluit het zich aan bij wat aan de oppervlakte wordt vrijgegeven en wordt losgelaten in de grootsheid van Liefde, Vrede en de Vreugde in de vrijheid van de wonderbaarlijke voorbeelden die naar voren komen terwijl de hele planeet wordt gezuiverd van de oude manieren van leven zonder de vrijheid die er is geweest. Terwijl ik spreek, wordt het in dit en elk moment naar voren gebracht, voor jullie allemaal, om te herkennen en tevoorschijn te komen als jullie dagelijkse manier van leven, op jullie eigen individuele manier om dat te doen. Jullie voegen allemaal toe aan de schoonheid van deze planeet en daarbuiten in je uitdrukking van wat je voelt dat wordt vrijgegeven in de vrijheid die je zo goed voelt.

Ik laat je nu achter met deze boodschap en ik voel nu al dat velen van jullie niet alleen voelen, maar geïnspireerd raken om vooruit te gaan in de Liefde, Vrede en Vreugde van de vrijheid die je op elk moment ontvangt. Ik vind het heerlijk om bij jullie te zijn en te zien en te voelen wat je nu ervaart. Spring voort en dans door de dagen in de muziek van de vrijheid waarin je nu en voor altijd bent. Ik hou van jullie allemaal!

Heel erg bedankt St, Germain!

Liefde,


Vertaald door Maria vanuit
http://sananda.website/saint-germain-via-nancy-tate-september-18th-2018/