zaterdag 29 september 2018

IK BEN CHRISTUS

Image result for IM AM CHRIST


Ik ben christus ... wat dit betekent, is dat ik bewust aanwezig ben en de wijsheid, kracht en liefde binnenin belichaam. Wanneer mensen vergeten dat ze ook hun innerlijke christus kunnen bereiken ... betekent dit meestal een leven van 3D-problemen, chronische angst, chronische slechte keuzes, chronische gezondheidsproblemen ...

IK BEN CHRISTUS ...

Ik ben christus ... wat dit betekent, is dat ik bewust aanwezig ben en de wijsheid, kracht en liefde binnenin belichaam. Wanneer mensen vergeten dat ze ook toegang hebben tot hun innerlijke christus ... betekent dit meestal een leven van 3D-problemen, chronische angst, chronische slechte keuzes, chronische gezondheidsproblemen, ... en andere verslavingen van de fysieke wereld ... stress wordt norm. Misschien merk je diegenen op die hun zieloplossingen zoeken in de fysieke wereld maar nooit vinden. Wees met de innerlijke energie die je hartvuur ontsteekt ... neig naar je innerlijke gloed, zodat de wereld zich echt voor je kan openen .... maar niet één moment voordat je eerst zelf opent.

Vertaald door Maria vanuit
http://www.indianinthemachine.com/2018/09/29/i-am-christ-what-this-means-is-that-i-am-consciously-present-and-embodying-the-wisdom-power-and-love-within-when-people-forget-they-can-access-their-inner-christ-too-it-usually-means-a-life-o/