vrijdag 14 september 2018

DRIE DAGEN VAN DUISTERNIS

Artikel van Mark Brander


WAT JE MOET WETEN

Related image


Er zal een kosmische gebeurtenis zijn die volledige duisternis op deze aarde zal veroorzaken gedurende drie dagen en het is dan dat ik mezelf bekend zal maken aan elke individuele ziel. Ik heb sommigen van jullie deze keer in dromen en visioenen getoond. Je moet je voorbereiden op deze tijd, ik zou je niet overrompeld hebben als dit gebeurt. Ik heb de mijne altijd verteld wat ik ga doen en ik vertel het je nu. BEREID JE VOOR. Wees niet bang. Mijn engelen staan ​​klaar om je te helpen. Je bent zo geliefd en beschermd. Het is slechts voor een korte tijd, en dan ... ..je overwinning en onze bruiloft! Ik zal je een heel seizoen gebruiken, nogmaals, een kort seizoen, om de mensen om je heen te helpen het Licht te zien, om Mij, hun Schepper te zien. Alles is in orde. Je hebt Mij niet gekozen, ik heb jou gekozen.

(P.S. Sommigen beweren dat je tijdens deze drie dagen niet naar buiten zou moeten gaan vanwege demonische activiteit, maar het belangrijkste is dat je nu overeen stemt met Jezus)

Bericht ontvangen door Julie Whedbee 7 december 2017 dat ook waarschuwt voor de drie dagen.

Dochter, jouw hart is Mijn hart en de last die het draagt ​​is de Mijne, want zie je, de hele wereld heeft het stadium van kritische massa bereikt. Velen wachten nog steeds op de woorden in Mijn Boek om tot bloei te komen met betrekking tot de grote afvalligheid en het wegvallen, maar ik moet zeggen, het is geen toekomstgebeurtenis of -seizoen, eerder is het hier nu, op deze dag dat je leeft in De plannen en plannen van de vijand door de eeuwen heen zijn geëscaleerd en de misleiding loopt diep door in elk aspect van het leven. De valse doctrines die zo lang geleden zijn geïntroduceerd, zijn besproeid en gevoerd en zijn uitgegroeid tot een verschrikkelijk en groot kwaad. De langzame maar systematische vergiftiging van je geest en ziel heeft bijna zijn hoogtepunt bereikt. Het toneel is minutieus geplaatst voor het grote uur dat nu hier is, waarin de meesten de leugens geloven en zijn gecompromitteerd of teruggegooid in de fouten van de mens die nu als waarheid worden gezien.

Wee degenen die het heilige profaan en het profane heilig noemen, die licht als duisternis beschouwen en de waarheid voor leugens hebben uitgewisseld. Wee degenen die het kwade goed noemen, en zelfs zo ver gaan dat zij openlijk hun rebellie en afgoderij beoefenen zonder enige vrees van de enige, ene, ware en levende God Yahuah.

Deze afvalligheid of het wegvallen van zoveel is subtiel in sommigen geweest, maar voor anderen was het een openlijke uitdaging en bespotting van Mijn waarheid. Dit is hekserij in Mijn ogen. Ik heb je gewaarschuwd en gewaarschuwd om te vluchten voor opzettelijke zonden, om weg te rennen van iemand, iets, een kerk of een doctrine of traditie van de mens die niet volledig op Mij gegrondvest is, Mijn bloedoffer, Mijn Heilig Woord, vergeving en berouw. Ik heb je gezegd dat als je alleen tot Mij zou komen, ik je persoonlijk zou onderwijzen en je in waarheid zou adviseren, dat je niet naar een ander hoeft te kijken. Mijn weg is smal, ja, maar goed verlicht door Mijn geest en Mijn liefde voor jou. Zovelen hebben er echter voor gekozen in zelfgenoegzaamheid, apathie en luiheid in hun spirituele wandelingen met Mij te glijden, een echt fatale vergissing. Want deze zullen onwetend worden aangezien als alles wat is gezegd voor de tijd van het einde is begonnen. De tekenen zijn overal en degenen die van Mij zijn, zijn zich heel goed bewust van het seizoen waarin je je bevindt. De grote scheiding wordt volledig ongemerkt door degenen die in deze afvalligheid zijn gevallen, en zij zullen het licht niet zien totdat degenen die Mijn lichten zijn verwijderd. In Mijn grote genade en liefde heb Ik Mijn geest en Mijn hart uitgestort, Mijn vermaningen en oproep tot berouw, heiligheid en gerechtigheid. Er moet een moment komen waarop ik moet handelen en wat zal zijn, zal zijn.

Als je jezelf, eerst en vooral geestelijk, nog niet hebt voorbereid, word je weggevaagd naar een realiteit die niet de jouwe hoefde te zijn. Velen, helaas, hebben dit pad al gekozen. Ik zal niet blijven waarschuwen, zoals ik al zo lang doe.

Bereid je hart voor door in Mijn wegen te wandelen en in heiligheid te leven. Bereid je families voor door hen te waarschuwen dat er geen tijd meer is. Bereid je huizen en woonplaatsen voor, aangezien ik je de middelen heb gegeven. Wees voorzichtig en wees wijs in wat je hebt, altijd bereid om alles te delen met iedereen die ik naar je stuur. Schakel al je media, je recreatieve entertainment uit en luister aandachtig naar Mijn instructies. Verwijder uzelf naar beste vermogen van materiële dingen, dingen die slechts dienen om de zintuigen te prikkelen en alleen het vlees te voeden en niet de geest van de mens. Vraag Mij en ik zal je helpen onderscheiden waar je van wegloopt en wat je moet negeren.

Bid over uw families en geliefden, uw schuilplaatsen, uw voertuigen, uw middelen en financiën, maar ook over alle technologie die u moet gebruiken, inclusief uw banktransacties en alle soorten transacties die in uw leven worden gedaan. Bid over je elektriciteit, je waterbronnen, je fundamentele structuren en omtrek. Vraag naar Mijn muur van vuur en engelachtige bescherming hoog in de hemel boven u, diep in de aarde onder u, en ver in de buitenste omtrekken van uw woonplaats, zowel thuis als op alle plaatsen waar u reist.

Deze afvallige geest die is doorgedrongen, heeft velen in een zeer ontspannen en drugsachtige, bedwelmde staat gesust van degenen wier hart het amuseert, overtuigd dat alles goed zal komen en dat er geen grote actie moet worden ondernomen.

Ik zeg je een grote waarheid, dit is een complete leugen uit de hel van de hel en zal vernietiging zijn voor iedereen die er door is en zal worden verstrikt. Niets is minder waar dan de waarheid op dit kritieke massapunt dat je hebt betreden. Mijn Woord leert je om nuchter te zijn, alert, standvastig, waakzaam en waakzaam, dat de vijand de aarde ronddoolt, op zoek naar wie hij mag verslinden. Ik heb nooit geleerd dat je tevreden, comfortabel  moet zijn met alles wat deze wereld te bieden heeft, maar toch is die boodschap in de psyche van de mens gedreven en zoveel mogelijk versterkt om de massa in deze wereld te laten zinken op valse plaats van beveiliging.

Mijn mensen! Ik kom!! Ik kom snel !!! Er zal een dag zijn, heel, heel snel, waarin je je plotseling zult realiseren dat het te laat is om te kiezen en Mijn woede zal  je onmiddellijke realiteit worden. Het hoeft niet zo te zijn.

Ik sta op het punt om deze hele aarde als nooit tevoren te schudden. Zoals ik nadrukkelijk heb gewaarschuwd, zullen hele naties permanent worden veranderd. De bergen zullen afbrokkelen, de zeeën zullen brullen, de aarde zal zich splitsen en delen in veel gebieden en je zult weten dat je oordeelt. Neem deze waarschuwingen niet licht op. Bereid je voor zonder een middel om eten te kopen, bereid je voor om te leven zonder je moderne comfort van elektriciteit en drinkbaar water en riolering. Bereid je voor op fysieke duisternis.

Ik ga opnieuw een fysieke duisternis naar deze aarde brengen om zowel de hardvochtige als de lauwe, de apathischen en de compromitterenden die nog steeds koppig zijn, te schudden. De ervaring gedurende deze tijd zal heel specifiek zijn voor de reis van elke ziel van intimiteit met Mij. Een grote vrede en vreugde zal degenen vergezellen die een verbond met Mij onderhouden; de ervaring voor degenen die niet volledig met Mij en in Mij hebben geleefd zal iets heel anders zijn.

Jullie die van Mij zijn, zouden zich voortdurend moeten voorbereiden door te vasten en te bidden voor deze duisternis die er al is. De poorten van de hel zijn geopend en de zegels van Openbaring blijven zich openen. Dit is niet om je bang te maken, want ik heb je niet een geest van angst gegeven maar van een gezonde geest. Hierin, en in alles wat ik je heb verteld, heb ik je voorbereid.

Voor hen die de smalle weg met Mij hebben afgelegd, die hebben geleden en met Mij hebben getroost in Mijn hart, die met Mij hebben samengewerkt om alle zielen naar Mijn hart te trekken, Ik zeg u dat een groot mysterie op het punt staat om aan u geopenbaard te worden . Want zie je, je nadert het einde van je derde dag van duisternis. Je komt aan het laatste uur van testen en proberen, zuiveren en verfijnen. Je doorbraak is erg nabij en in dit verwijs ik naar je overgang van het natuurlijke naar het spirituele rijk want zoals je weet, is dit niet jouw thuis. Ik open nu de openbaring voor jou voor deze tijd en onthul mysteries die ik niet eerder kende. Lees in Mijn Woord en mediteer over de drie uren die ik aan het kruis heb ervaren, de drie dagen voordat ik opstond uit de dood, en zelfs de drie dagen van duisternis met Mozes en de Israëlieten evenals Jona in de buik van de walvis die drie dagen . Bid voor Mij om aan u te onthullen hoe dit zich verhoudt tot waar Mijn Bruid nu op uw reis is. Je zult vervuld zijn van grote vreugde bij het ontvangen van deze onthullingen! Je zult weten dat jij die met Mij wandelde aan het einde komt van deze duisternis waarover ik spreek, zowel in het natuurlijke als in het spirituele.

Voor u die nog steeds vertrouwend naar Mij toe komt op uw reis, weet dit. Je zult een beetje meer testen ervaren terwijl je verfijning doorgaat, want er wordt een geweldig werk gedaan in een korte tijdsspanne. Aan jou zeg ik, volhard.

Volgende pagina: https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3636655.html?currentSplittedPage=2


Vertaald door Maria vanuit
https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3636655.html