zaterdag 29 september 2018

Goddelijke Moeder God via Dansende Dolfijn, 27 september 2018

Ik had dit zelf even heel hard nodig... red.

Goddelijke Moeder God via Dansende Dolfijn, 27 september 2018


Divine Mother God through Dancing Dolphin
"Je staat voor een grote verandering in je leven en verlies is onderdeel van deze verandering"


Prelude van Dancing Dolphin:

Ik voel me vandaag erg "down", om de een of andere reden bijna als met gebroken van hart. Kan het niet afschudden. Ik moest vandaag echt een boodschap van troost en hoop voelen en horen !! Dus toen ik thuiskwam van mijn werk, ging ik zitten en vroeg mijn God om alsjeblieft tegen me te praten. 'Wat gebeurd er? Waarom ben ik vandaag zo verdrietig? "Door me alleen maar met haar energie te verbinden, heb ik mijn tranen losgelaten en alles eruit gelaten. Ik hoop dat jullie allemaal ook iets speciaals uit haar boodschap halen. Namaste.

* * *

Hallo, dierbaar hart, dit is inderdaad je Goddelijke Moeder die je oproep beantwoordt. Ik voel je onderdrukte hart, lieverd. Laat deze gevoelens door je heen stromen. Je voelt het oude voorbijgaan ... je oude leven eindigt, om nauwkeuriger te zijn. Dingen zullen heel snel veranderen en dit is jouw persoonlijke proces dat plaatsvindt. Eindes en nieuw begin zijn moeilijk zoals je weet. Want dingen moeten eindigen voordat het nieuwe kan plaatsvinden. Dit einde omvat zowel mensen als 'dingen' zoals je banen, huizen, enz. Sommige mensen zullen je leven verlaten, beste harten. Goe je best om ze te laten gaan met gemak en gratie. Iedereen heeft zijn eigen pad. Dit kan gebeuren door een ziekte, een ongeluk, een dood of  in verschillende vormen.

Bedank hen voor hun bijdrage aan je leven en laat ze gaan. Verandering is inderdaad onvermijdelijk. Soms hou je van hoe dingen zijn en wil je dat alles hetzelfde blijft; het kan echter niet. Alles is in beweging en beweging; constante beweging. Je weet dit allemaal in je gedachten, maar je harten hebben het moeilijk om los te laten. Ik begrijp het, lieve harten. Onthoud alsjeblieft ook dat liefde voor altijd is! Liefdesbanden zullen voor altijd bij elkaar blijven.

Dus dit is een zachte herinnering aan jou, dierbaar hart en aan al mijn Lichtwerkende Kinderen. Je staat voor een grote verandering in je leven en verlies maakt deel uit van deze verandering. Je zult echter veel meer krijgen dan je hebt verloren! Onthoud dit alstublieft. Laat mensen en voorwerpen meegaan met je zegen. Laat gaan. Stroom met mijn liefde. Ik zal je veilig en wel inpakken in mijn roze donzige deken met slippers en een slaapmutsje om je hoofd warm en geliefd te houden.

Vergemakkelijk je instinct om te proberen een situatie te beheersen waar je niet gelukkig mee bent. Laat gaan! Ik zal ook over je dierbaren waken. Dat is levenslange garantie, mijn kinderen! Je hoeft je nergens zorgen over te maken - ooit! Luister naar je Moeder, je Goddelijke Moeder want ik weet het het beste. (Lacht). Ik ben blij dat ik vandaag met je kan spreken en vraag dat je me blijft roepen als je leiding, liefde, steun en een zacht maar krachtig "gesprek" nodig hebt dat alleen een moeder kan bieden. Ik hou heel veel van je. IK BEN je Moeder God en wens jullie allemaal een ontspannende avond gevuld met mijn liefde.

Aarzel niet om te delen!

Messages of Love through Dancing Dolphin

https://dancingdolphinlove.blogspot.com/

Door Maria vertaald vanuit
https://sananda.website/divine-mother-god-via-dancing-dolphin-september-27-2018/