zondag 26 mei 2019

DUIVELSE GOOCHELAARS. CAMERA'S BEWIJZEN DAT HET GEEN VLIEGENSVLUGGE HANDIGHEID IS

Sunday, May 26, 2019 20:29, Glenn Canady


Ik zeg niet dat alle magie op enige manier demonische krachten gebruikt. Sommige zijn legitiem van de hand en jaren van oefenen natuurlijk. Maar deze video gaat over dingen die ik nog nooit eerder heb gezien, zoals de Face Changers (gezichtsveranderaars red.) in China! Deze Face Changers hebben altijd hoorns op hun hoed en kunnen letterlijk de gezichten op hun kostuums zo snel verwisselen, zelfs vertraagd, dat een video het niet kan zien! Ze kunnen hun gezicht honderden keren heel snel veranderen! Deze Face Changer-dingen in de eerste 7 minuten van deze video zullen je zeker verbazen. Geen enkele videocamera in de wereld kan bewijzen dat dit door handigheid is, hoe ze het ook vertragen!

 De Face Change-beoefenaars beweren dat het een zeer geheime kunstvorm is, maar ik ben het eens met de maker van deze film - ze gebruiken demonische krachten van een bepaald type. Ik kan geen enkele goochelaar vinden die in deze video wordt getoond en die  in Jezus Christus gelooft. David Copperfield, een spotter van Christus, zei dat Jezus een groot magiër was! Criss Angel is zeker geen liefhebber van Jezus! Veel van deze goochelaars hebben hun ziel letterlijk voor een paar dollar verkocht voor hun korte tijd op aarde. Iedereen die de macht van Jezus voor Satan ontkent, is zo dom als een zak hamers in mijn boek!



Door Maria vertaald vanuit
https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2019/3684573.html