zondag 12 mei 2019

Greg Hunter met Mark Taylor 5-11-19 ... "Gerechtigheid gutst neer op aarde"




Geweldig gesprek (naar mijn mening) tussen Mark Taylor en Greg Hunter. Delen van wat 'connecteert' met de berichten van Mark, is dat hij bespreekt wat er nu op de planeet gebeurt vanuit een opwaarts wijzend (positief) gezichtspunt. En hij is heel direct over het feit dat de "doem en gloomers" geen plaats hebben in het proces (sommigen van ons die ook de "disclosure community" volgen zien ook dezelfde uitdagingen, met sommigen die vaak "doom en gloomers" lijken te zijn als het gaat om UFO-onthulling en Ascentie).

Mark heeft zijn boek The Trump Prophecies bijgewerkt met updates over hoeveel van zijn profetieën al zijn uitgekomen. Ik beveel zijn boek aan, zoals ik het heb gelezen, en ontving inspiratie van zijn berichten.

Herinnering ... hoewel Mark meer van de 'christelijke / bijbelse' arena is, houd ik er graag rekening mee dat we allemaal door een spirituele opkomst in bewustzijn gaan en het maakt geen verschil uit wat voor spirituele arena iemand spreekt. Verder kijken dan de individuele arena, is wat ik graag aanbeveel.
.

https://youtu.be/QwbQ2fPfC2Q

Gepubliceerd op 11 mei 2019
Mark Taylor, auteur van het populaire boek 'The Trump Prophecies' 1), voorspelde dat er 'militaire tribunalen' zouden zijn de dag nadat Trump tot president werd gekozen. Taylor zegt: "Ik weet de timing hiervan niet, maar ik voel dat we aan de vooravond staan van een heleboel grote dingen die gebeuren vanwege het FISA-rapport dat uitkomt. Rechtvaardigheid stort neer op de aarde. Dit is waarom ik waarschuw voor de valse vlagspullen. . . deze kerels raken in paniek, ze gaan er alles aan doen om het verhaal te veranderen en de focus er van af te houden. "

Taylor stelt ook de vraag: "Zijn er aanklachten voor de media? Ik denk absoluut ja, en het maakt deel uit van het afbouwproces. Ik denk dat je gaat zien dat sommige van deze mensen naar de gevangenis gaan voor wat ze hebben gedaan. '

Sluit je aan bij Greg Hunter om te praten met de voormalige brandweerman Mark Taylor, auteur van het populaire boek 'The Trump Prophecies' 1), dat onlangs is bijgewerkt en uitgebreid.

Voetnoten:
1) https://www.amazon.com/Trump-Prophecies-Astonishing-Tomorrow-EXPANDED/dp/1948014211/ref=sr_1_5?keywords=the+trump+prophecies&qid=1557643159&s=gateway&sr=8-5

Donations: https://usawatchdog.com/donations/
Stay in contact with USAWatchdog.com: https://usawatchdog.com/join/
All links can be found on USAWatchdog.com:


Bron: https://kauilapele.wordpress.com/2019/05/11/greg-hunter-with-mark-taylor-5-11-19-justice-is-pouring-down-on-earth/