zondag 19 mei 2019

Kp bericht 5-18-19 ... "De IK BEN van mij vecht niet tegen iemand of iets, noch roddelen of over iemand of iets"

by Kauilapele



Ik had de "push" om iets uiteen te zetten, en voor een tijdje voelde ik dat het misschien een andere radioshow was (waar ik uiteindelijk wel heen zal gaan), maar voor nu is het weer een Kp-bericht.

Sommige realisaties die ik onlangs heb gehad, met name met betrekking tot deze vorige post, zijn dat ik absoluut geen interesse heb en geen zin heb om deel te nemen aan een of andere 'soap opera' of 'roddels'-situatie. GEEN. Wat ik in die vorige post noemde, sluit volledig aan bij de deal 'Geen' soap 'en geen' roddels '.

Anderen zijn vrij om dat te doen, maar dat ben ik niet. En ik zal dat niet doen. De IK BEN van mij vecht niet tegen iemand of iets, en het is ook geen roddel of soap die over iets of iemand praat. Ik geef er niet om mijn tijd op die manier door te brengen.

Nogmaals, ik zal duidelijk zijn ... voor mij om iets te plaatsen, moet ik eerst resoneren met dat "iets", of iets erin. Alleen omdat ik resoneer, betekent niet dat iedereen ermee zal resoneren (of zou moeten resoneren).

Ieder zou zijn eigen Hogere Innerlijke Leiding en / of Onderscheiding moeten vinden om te vinden wat voor hen resoneert.

Deze discussies over 'soap opera's en roddels' horen niet thuis in mijn eigen operatie-arena's, en dat zullen ze nooit doen. En ik probeer mezelf te bevrijden wanneer ik voel dat ik erin wordt getrokken.

Kort gezegd, voor mij tenminste: "Wees trouw aan die Hogere Innerlijke Zelfresonantie, en een zal altijd trouw zijn aan anderen."

Bron: https://kauilapele.wordpress.com/