zondag 19 mei 2019

Yeshua profetie: de fysieke en spirituele duisternis die op aarde komt, is nog nooit eerder ervaren






BELANGRIJK!! Yeshua profetie over komende duisternis !! Vanaf 278pikelk Velen houden zich nog steeds bezig met hun dagelijkse leven en schenken geen aandacht aan hun eigen Schepper .TRANSCRIPT: Je ziet nu duidelijk de kloof op jouw aarde: zwart tegen wit, goed tegen kwaad, Satan en zijn handlangers tegen Mijn strijders . Het ziet er misschien somber uit; als je oplet, heel somber. Dit is hoe het nu moet zijn, Mijn Liefste, want deze duisternis is een voorwaarde voor je toekomst in Mijn glorie. Deze duisternis is nodig, Mijn Liefste, om de Mijne wakker te maken die nog steeds in slaap is. Velen houden zich nog steeds bezig met hun dagelijks leven en schenken geen aandacht aan hun eigen Schepper. Voor sommigen zal het duren totdat ze op enige ogenblikken verwijderd zijn van hun dood om Mij te zoeken. Veel meer zullen Mij beginnen zoeken in de komende duisternis. De fysieke en spirituele duisternis die op jullie Aarde zal komen, is nog nooit eerder ervaren. Nooit in de geschiedenis van de aarde is er dit niveau van duisternis geweest. Zovelen aanbidden de boze en velen zonder zelfs maar te weten dat ze dit doen. Mijn creatie zal binnenkort gedwongen worden te kiezen voor wie zij zullen dienen. Niemand zal onberoerd blijven door de dingen die komen. De aardse hoop en dromen van hen die Mij nog moeten leren, zullen spoedig worden vernietigd, want het enige dat ze zal consumeren, is een eenvoudige overleving. De lusten en weelde van velen waar velen aan gewend en afhankelijk van zijn geworden, zal niet langer zijn. Alles waarop het bestaan ​​is gebaseerd, zal in wezen niet bestaan ​​[voedsel, water, transport, medische zorg, civiele bescherming ...].

Mijn kinderen, geen menselijke woorden kunnen het gebroken hart van je Schepper uitdrukken. Mijn liefde voor Mijn Schepping gaat je bevattingsvermogen te boven. Ik heb nu je toegewezen tijd toegestaan ​​om te slagen. Degenen die er niet voor kiezen om Mij in hun hart te ontvangen, zullen hun straf dienen, en hierin vind ik geen vreugde, en voor hen is er geen beloning. Mijn schapen horen mijn stem en ik ken mijn schapen. Er zullen velen zijn waarvan je het het minst zou verwachten dat ze delen in Mijn eeuwigheid, maar er zijn anderen die zichzelf hebben gepresenteerd alsof ze van Mij waren op jouw aarde, die bestemd zijn voor de duisternis. Laat het sorteren van Mijn kudde aan Mij over, Mijn Kinderen. Het is ondraaglijk om tegen Mijn Gezalfde op te komen. Toen ze de woorden van deze en andere boodschappers hoorden, leken ze voor jou ongelofelijk? Als de tijd die er aan komt niet te vergelijken is met het verleden, zullen deze woorden niet opvallend klinken? Heb geduld, Mijn kinderen, want ik heb veel dingen gepland die op jullie Aarde zullen plaatsvinden voordat Ik jullie bij Mijzelf verzamel. Deze dingen moeten plaatsvinden om mijn uitkomst te bereiken. Niemand heeft volledig begrip van wat er gaat komen. Velen geloven dat ze binnenkort weggejaagd zullen worden en nooit terugkijken. Als dit zou gebeuren, zouden dan niet velen weerloos en in totale duisternis achterblijven? Zou je Schepper zoveel mensen achterlaten om in de leugens van de vijand te geloven en ze te laten meesleuren? Nee, mijn kinderen. Ik zal gedurende deze tijd wat van de Mijnen op aarde laten. Ze zullen worden uitgezonden, met één stem vooruitgaan en de waarheid en visie van Mijn Koninkrijk verkondigen. Zij zullen de harten en geesten van velen verlichten tot Mijn liefde voor hen en Mijn heilsplan, en de sluier zal uit de ogen van velen worden opgeheven, want zij zullen zien dat zij geloofden dat de leugen voor hen werd geplaatst in dit fysieke rijk. Zij zullen Mijn spiritualiteit gaan ervaren terwijl Mijn grote kracht zal beginnen te schijnen door deze uitverkoren krijgers [eerste vruchten].

Sommige van Mijn eindtijdlegers zijn al op de hoogte gebracht van hun roeping, terwijl anderen nog steeds in het ongewisse blijven [Zullen zij het binnenkort weten? Waarom, Heer, zijn sommige niet op de hoogte?]. Velen in de gelederen van Mijn eindtijdleger ondergaan een onverbiddelijke aanval door de vijand, en hun verlangen om zich te herenigen met hun Schepper verteert hen. Deze worden voorbereid op wat komen gaat - ze lijden aan voorbereidingen, ze klaar te maken om de daden te verrichten die ik hen zal voorleggen. Deze zullen Mijn spiritualiteit brengen in wat momenteel fysiek is. Deze zullen volledig op de hoogte moeten zijn van de denkwijze van degenen die ze willen beschermen, helen en uiteindelijk in Mijn Koninkrijk willen brengen. Mijn strijders zullen geen oordeel voor hun medemens bevatten. Zij zullen de verlorenen met 100% genade zien en alleen willen dat zij Mijn genade en Mijn redding ontvangen. De geest van Mijn oogsters zal worden schoongeveegd. Hun menselijke redenering zal hen niet langer sturen. Geen enkel bevooroordeeld oordeel zal in hen worden achtergelaten. Zij zullen de verlorenen door Mijn ogen zien en met Mijn hart voor hen voelen. Zij zullen leidingen zijn van Mijn genade, volledig vrij van veroordeling, volledig vrij van oordeel. Deze krijger oogsters van Mij zullen overstromen met Mijn Liefde. Zij zullen wonder na wonder verrichten , zij zullen velen genezen, zij zullen demonen verwijderen en zij zullen vele ogen en veel harten voor Mij openen. Als het mogelijk is dat een hart verzacht wordt, zal dat gebeuren. Houd je ogen en oren open, Mijn Geliefden, dwaal niet van Mijn pad af. Je zult toenemend licht zien op je Aarde, maar de toenemende duisternis zal voelbaar zijn. Blijf me nu vasthouden en heb geen angst. Ik hou van je, mijn kinderen. Yeshua Ha'mashiach


https://iamsananda.wordpress.com/


Door Maria vertaald vanuit
http://www.ournewearthnews.com/2019/05/19/yeshua-prophecy-physical-and-spiritual-darkness-coming-upon-your-earth-has-never-even-been-experienced-before/