donderdag 16 mei 2019

Isaac Kappy's laatste telefoontje - geen zelfmoord! Geaccepteerde Jezus!

Ik sluit me hierbij aan. Ik heb veel getwijfeld binnen de 'rooms-katholieke' kerk,  en het verlaten als niets brengend. 5 Jaar geleden kon ik mee aansluiten bij iemand en 'HET' geloof in Jezus en God. Jezus als de afgezant van God. Met normen en waarden die goed zijn voor alles en iedereen en eerlijkheid, behalve alles en iedereen die het kwaad doet. Ik vindt het moeilijk dit te verklaren binnen een wereld die strooit met de EO en andere valse geloofsrichtingen. Ik ben terug waar ik was, binnen een geloof in Jezus en God. red.


Thursday, May 16, 2019 9:44, Glen Kenedy



"Til de sluier op" youtube gaat over het laatste telefoontje van Isaac Kappy voor zijn vermeende zelfmoord. Niemand die hem kende, gelooft dat Kappy zelfmoord heeft gepleegd. In zijn laatste roeping had hij vrede gevonden in Jezus. Hij vertelde de vriend tegen wie hij sprak dat hij misschien snel zou worden gedood, maar het goede nieuws is dat hij Jezus als zijn Heer en Redder had aanvaard! Hij vertelde zijn vriend dat hij ook iets heel ergs had gedaan. Hij had een lekke band in een zeer afgelegen gebied en wist niet wat hij moest doen. Hij praatte ongeveer een uur lang. Dit is de laatste persoon die van Isaac heeft gehoord. Het zou voor mensen die aan de macht zijn heel gemakkelijk zijn om hem te vervolgen, een moord te orkestreren om eruit te zien als een suïcide en vervolgens valse getuigen te laten liegen over wat er is gebeurd. Hij had in Hollywood mensen van hoog niveau genoemd als betrokken bij het in gevaar brengen van kinderen en had veel vijanden.