zaterdag 18 mei 2019

GaiaPortal 5-17-19 ... "Wonderkaarsen barstten los uit de planetaire branden"

by Kauilapele




Dit GaiaPortal spreekt, interessant genoeg, over "Vonken barsten uit de planetaire branden", en kwamen uit op 5-16-19, 2211 HST. Dit is een dag na de "190514 Mauna Kea" waarbij de missie "releasing the fire" plaatsvond. Dit was, mijns inziens, geen toeval.

De tweede en derde regel zijn nogal vanzelfsprekend, maar ik was verbaasd over "Semmerance". Ik kon dat woord niet vinden, maar toen ik Guidance volgde, keek ik "Semmer" op. Er waren bedrijven en mensen enz., Maar degene die "opviel" (in mijn DuckDuckGo-zoekopdracht) was een videopagina waarvan de beschrijving begon,

"Wenn du hier gelandet bist muss dir echt langweilig sein, aber das du den Weg hierher gefunden hast sollst du natürlich auch belohnt werden" ...

In het Engels vertaald naar ...

"Als je hier geland bent, moet je echt saai zijn [voetganger], maar voor het feit dat je de weg hierheen hebt gevonden, moet je natuurlijk worden beloond:"

"Je moet natuurlijk worden beloond" viel echt op.



Vonken braken uit  de planetaire branden

Vonken braken uit  de planetaire branden.

Geclassificeerde zaken worden gepresenteerd aan de massa.

Egoïsten worden gezien als rennen.

Semmerance combineert met de menigten.

Verlichting volgt.

Door Maria vertaald vanuit
https://kauilapele.wordpress.com/2019/05/18/gaiaportal-5-17-19-sparklers-erupt-from-the-planetary-fires/