vrijdag 27 september 2019

anonieme krachtgevende reactie op portal

Ik volg sinds  2016  je berichten - tot ongeveer twee maanden geleden voelde en dacht ik helemaal en totaal hetzelfde als jij. Ik wacht nog steeds op het evenement / The Event en nu loopt mijn levensverhaal dood.

Hoewel ik vooruitgang heb geboekt met mijn innerlijke werk, kan mijn leven om me heen alleen bepaalde drempels van vooruitgang bereiken vanwege de collectieve realiteit, (AKA het sh * tf * ck-systeem. De f * cking man. Enz.) Mijn levens-passie en de droom werd mij rechtstreeks door het universum onttrokken om mijn donkere nacht van de ziel te activeren. Hoewel ik daar vrij van ben en mijn letterlijk verlammende depressie heb overwonnen, heb ik geen nieuwe passie om in te stappen; Ik zie geen weg vooruit in mijn leven: het is vanwege het evenement The Event, het is een onvermijdelijkheid in onze 'extreem binnenkort', zoals Cobra zojuist zei, de toekomst. Ik ben f * cking aan het sterven om erachter te komen waarom ik hier in godsnaam ben gekomen! Het jeukt om erachter te komen hoe het is in mijn parallelle leven dat me ertoe bracht om dit te leven! Eindelijk LIVE de technologie en situaties waar ik kwijlde sinds ik een kind was dat Star Wars zag! (Die trouwens werd geruïneerd door Kathleen Kennedy en Disney XD)

Er is hier nu niets voor mij, en aangezien we in de grondploeg van deze operatie zitten, lijkt het er legitiem op dat het collectieve bewustzijn ons door de bowlingbaan naar een staking brengt met George Orwell en de Georgia Guidestones. Ik rijd elke dag met hen van en naar het werk, ik werk met hen, deze mensen hebben duidelijk geen idee wat er om hen heen gebeurt. Hun bewustzijnsniveau is te laag. Het is snel aan het evolueren, ja, maar ze zijn niet in de buurt klaar om op te staan ​​met wapens of anderszins en voor zichzelf op te komen. Het evenement / The Event is vereist.

Ik werk op een Dagbehandel instelling omdat toen ik uit de behandeling kwam dat het enige werk was dat ik kon verzinnen dat me zou helpen mezelf niet opnieuw te doden. Het heeft me gedwongen weer naar het leven te kijken met kinderlijke verwondering. Dat brengt me alleen in veel opzichten zover. Ik kijk nu echter terug op alle vreselijke tijden die ik had in mijn donkere nacht en mijn depressie en de dingen die van nature in beeld komen, de delen die ik leuk vond. Al die heerlijke nachten bracht ik alleen door met broeden; sommigen van hen waren het waard om te concurreren met die broeierige scènes van Batman en Spiderman in termen van hoe "cool" ze voelden! Nogmaals natuurlijk, omhuld met een paar snelle tijden , maar desalniettemin schijnen die momenten nog steeds door in mijn geheugen.

De doodlopende weg van mijn leven is onder andere een financiële, en zoals boven zo beneden bereiken we die financiële crisis die precies met het evenement zal worden getimed. Ik ben ervan overtuigd dat zeggen dat het medio volgend jaar zal gebeuren een behoorlijk  overschrijding is, en mijn passie voor het leven was / speelt futbol, ​​dus ik heb een redelijk goed doel;) De enige reden dat ik kan zeggen is dat ik begon in staat te zijn om de plaats te zien waar mijn leven het evenement / The Event nodig heeft om door te gaan. Zoals een commentator hierboven zei, verliezen beide partijen - de tijd dringt in het algemeen door hoeveel dit kan worden teruggedrongen.

Geloof me, het  f * cking zuigt me wakker in de ochtend en herinner me dat ik een menselijke slaaf op deze planeet ben en alles wat ik eraan kan doen is kriskras appelmoes gaan zitten (als de kinderen in de kinderopvang waar ik bij werk,) breng mijn vingers samen in een domme pose en zing OM terwijl de spreekwoordelijke obelisk en noten van het universum mijn anus rammen. Maar ik kan het gevoel niet afschudden dat ik op deze tijden terugkijk en herinneringen ophaal over de goede dingen, ongeacht hoeveel leed ik heb doorgemaakt. Concluderend begin ik nu na te denken over alle dingen die ik eigenlijk ga missen over deze plek, over mens zijn, en wat ik mogelijk had kunnen doen als ik na de gebeurtenis op aarde was gebleven; en als ik aan dit alles dacht, realiseerde ik me dat ik misschien, als mijn levenspad niet zo moeilijk was geweest, ervoor zou kiezen hier te blijven; wat betekent dat, omdat mijn leven zo f * ck-up was, ik zeker vertrek omdat dit leven bedoeld was als een aanraking en gaan. Ik hoop dat je wat troost kunt vinden in mijn woorden.

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2019/09/the-shift.html#comment-form