zaterdag 28 september 2019

DRAMATISCHE BOMENKAP IN ONS LAND RAMPZALIG

Het is allemaal bedoeld om 5G een soepele doorgang te geven naar de mens. Ik ben er zelf mee geconfronteerd, met die vereiste bomenkap. Ik begreep het alsmaar niet.

Ik zie wel dat het natuurlijke aandeel in de woonwijken steeds kleiner wordt. Dat begreep ik ook nooit, al weet ik wel dat die criminele satanische 'heersers' ons willen uitmoorden.
Een paar maanden geleden had ik bezoek van degene die het buurtonderhoud onder haar beheer had. Ze is nu met pensioen.

Toen ze bij me op bezoek was besprak ze de, wat toen één boom leek, conifeer in de tuin. Buren aan de andere kant hadden geklaagd dat de wortels ondertussen de stoeptegels naar boven optilden en buurvrouw erover gestruikeld was. Of die conifeer weg mocht.

Het had voor mij geen speciale waarde, dus ja goed. Nadat de boom verwijderd was (het bleken 9 stammetjes te zijn) ging in groot tempo de den die een paar meter verder stond in hoog tempo dood. Het was duidelijk. Hun tuinman had de boom vergiftigd. Ik weiger om hem te laten verwijderen.

De vrouw noemde bij het weggaan ook de duivelswandelstok die aan de voorkant stond. 'Ah laat die boom toch weghalen!'. Maar het is niet zomaar een boom. Het is mijn persoonlijke meegebrachte boom toen ik hier kwam wonen.

NU BEGRIJP IK AL DIE ONZIN.

Niburu heeft t er ook over:
http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=14425:dramatische-bomenkap-in-ons-land-rampzalig&catid=9:binnenland&Itemid=22

Het zal wel mn achterdochtige inslag zijn, die me al heeeeel veel voordeel heeft geleverd. Kijk eens, een paar minuten na dit bericht een facebook bericht: