vrijdag 20 september 2019

David Wilcock 9-15-19 FB post ... "Er vinden grote, belangrijke levensveranderingen plaats voor het positieve"

by Kauilapele, via de mail




Dit kwam een ​​paar dagen geleden uit en ik was van plan om eerder te posten. Hier staat wat informatie die voor enkele lezers interessant kan zijn.

Ik voel dat de titel van dit bericht een samenvatting is van wat velen de afgelopen weken, maanden hebben meegemaakt. Grote levensveranderingen, genezingen, het aanpakken van fysieke, mentale, emotionele, spirituele problemen, die (verbazingwekkend) "ter sprake zijn gebracht" voor een oplossing.

"Er gebeuren grote, belangrijke levensverschuivingen voor het positieve. We staan ​​ook aan de vooravond van geweldige alliantie-vorderingen. Ik zal zeer waarschijnlijk deze week een artikel uitbrengen, dus houd het in de gaten!

"De dood van Pete [Peterson] was slechts één aspect van wat een zeer moeilijke weg was van massaal verraad, het doorknippen en helen van kabels. [Zie de aantekeningen van Joan Wheaton voor meer info.]

"Als gevolg van zeer recente inspanningen die ik heb gedaan, ben ik echt psychopaatvrij voor het eerst in mijn volwassen leven.

"Alles waar we allemaal aan hebben gewerkt, gebeurt ... en dit is inderdaad" de stilte voor de storm. "... We zijn slechts een paar weken verwijderd van een aantal verbluffende vooruitgangen."



David Wilcock FaceBook bericht 9-15-19

Ik doe mijn gebruikelijke september-sabbatical in Canada en haal behoorlijk wat uit de meditatie en eenzaamheid.

Er vinden grote, belangrijke levensverschuivingen plaats voor het positieve. We staan ​​ook aan de vooravond van geweldige alliantie-vooruitgang.

Ik zal deze week waarschijnlijk een keer met een artikel uitkomen, dus houd het in de gaten!

Ik heb veel innerlijk werk en reflectie gedaan over de gebeurtenissen van het afgelopen anderhalf jaar.

Pete's dood was slechts één aspect van wat een zeer moeilijke weg is geweest van massaal verraad, doorsnijden en helen.

Elizabeth heeft een heel leuk stuk geschreven over wat we allebei als eenheid hebben meegemaakt, dus bekijk dat eens. https://elizabethwilcock.com/recapitulation-2019-harvest-moon/

De ontvangst is hier zo slecht dat het enkele minuten duurde om op het punt te komen waar ik dit kon schrijven!

Ik heb gemiddeld 10 uur per dag geslapen en rust echt uit voor deze volgende fase, die enorm zal zijn.

Alles waar we allemaal aan hebben gewerkt, gebeurt ... en dit is inderdaad "de stilte voor de storm."

Als gevolg van zeer recente inspanningen die ik heb gedaan, ben ik voor het eerst in mijn volwassen leven echt psychopaatvrij.

Het voelt geweldig en ik kijk uit naar wat dat leven gaat brengen als we door dit epische onthullingsproces gaan.

Er zijn verschillende dingen die ik zie en hoor die niet voor de hand liggend zijn, dus er komt een artikel aan.

We zijn slechts een paar weken verwijderd van enkele verbluffende vooruitgangen.

Ik geniet van mijn rust terwijl de gelegenheid nog steeds bestaat, want de dingen gaan echt snel zodra dit gebeurt!

Kauilapele | 2019/09/20 at 01:49 | Tags: David WilcockDivinecosmos.com | Categories: apocalypseascensioncabalenergiesnew energiespartners in contrast | URL: https://wp.me/p1dHgy-lqp