zaterdag 14 september 2019

Kp Message 9-14-19 ... "Velen zijn bezig met het voorbereiden voor grote veranderingen"

Posted on 



Terwijl ik kijk en ervaar hoe dingen zich ontvouwen, lijkt het erop dat verschillende mensen die ik ken zich voorbereiden op grote veranderingen in hun leven. Veranderingen in woonsituaties, woonlocaties, zelfs inclusief vrij "schijnbaar grote" eindes, voltooiingen, het sluiten van de deuren, in hun vorige leven.

Dit is noodzakelijk voor onze innerlijke spirituele ontplooiing. Dit is noodzakelijk voor onze Ascentie in vibratie. Of je het nu leuk vindt of niet.

Het vrijgeven van dingen en het sluiten van deuren leidt altijd tot een grotere vrijheid. Terwijl we verder gaan, wordt ons veel onthuld over wat onze nieuwe missies zijn.

Ik weet niet zeker hoe dit voor iemand anders kan verbinden, maar het maakt wel verbinding voor mij.

Veel items worden op de een of andere manier aangepakt en 'ingepakt' op de huidige woonlocaties, op deze huidige momenten. Ik weet voor mezelf dat het voor deze items belangrijk is om ze 'door te werken' voordat de volgende belangrijke stappen worden gezet.

Op dit moment gaat het erom het proces (sen) te laten ontvouwen en voltooien.

Deze woensdag is een 9-9. Voltooiing. Dat kan er zelfs een ceremonie voor zijn. Zelf vind ik dat het hier moet gebeuren, op Big Island.

We zullen zien wat er gebeurt (baby!).

Bron: https://kauilapele.wordpress.com/2019/09/14/kp-message-9-14-19-many-are-in-the-process-of-preparing-for-major-changes/